Smørblomsten Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Har lyst å investere i noen ordentlige luksushåndklær. Bor i Akershus og vil derfor kjøpe det i Oslo/Akershus-området HVOR får man kjøpt noen riktig gode, til rundt 400 kr stykket?
Henkie Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Har lyst å investere i noen ordentlige luksushåndklær. Bor i Akershus og vil derfor kjøpe det i Oslo/Akershus-området HVOR får man kjøpt noen riktig gode, til rundt 400 kr stykket? At du vil ha noen riktig gode er ok, men hvorfor må de koste ca 400 kr stk? Hva avjgør om det er luksushåndkle. Pris, merke eller faktisk kvalitet?
Siiw Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Seriøst! Tenk litt på dem som sulter rundt omkring i norge/verden og dyra som ikke har hjem, sier jeg bare...
Smørblomsten Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2010 Seriøst! Tenk litt på dem som sulter rundt omkring i norge/verden og dyra som ikke har hjem, sier jeg bare... Åh herregud da
Henkie Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Seriøst! Tenk litt på dem som sulter rundt omkring i norge/verden og dyra som ikke har hjem, sier jeg bare... Åhr....at ikke du selger pc-en din og gir pengene til de fattige? Tullekopp. Til TS: jeg skjønner ikke hvorfor de helst må koste 400? Er ikke poenget at de er gode/eksklusive? Det kan jo være det koster 800 kr stk...eller 200?
Smørblomsten Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2010 Åhr....at ikke du selger pc-en din og gir pengene til de fattige? Tullekopp. Til TS: jeg skjønner ikke hvorfor de helst må koste 400? Er ikke poenget at de er gode/eksklusive? Det kan jo være det koster 800 kr stk...eller 200? Neida, de MÅ ikke koste 400 kr stk, de skal være slitesterke så jeg kan ha de i MANGE ÅR, m.a.o kan det lønne seg å kjøpe noen luksushåndklær istf å måtte bytte ut hvert 3.-5. år f.eks
Mohini Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 Seriøst! Tenk litt på dem som sulter rundt omkring i norge/verden og dyra som ikke har hjem, sier jeg bare... Ja, hva så? Skal man slutte å bruke håndklær av den grunn? Har dessverre ingen gode forslag, TS, men jeg følger med videre her, for jeg er på jakt etter slike selv.
Henkie Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 Neida, de MÅ ikke koste 400 kr stk, de skal være slitesterke så jeg kan ha de i MANGE ÅR, m.a.o kan det lønne seg å kjøpe noen luksushåndklær istf å måtte bytte ut hvert 3.-5. år f.eks Har du sjekket ebay? INGEN har luksushåndkle som amerikanerene. I tell you...
Antoinette Skrevet 21. mars 2010 #9 Skrevet 21. mars 2010 Lexington kan være verdt å sjekke ut, samt Ralph Lauren Interiors.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #10 Skrevet 21. mars 2010 Lexington kan være verdt å sjekke ut, samt Ralph Lauren Interiors. Lexington er svensk wannabee usa. Selges ikke i statene engang, men det er så...Ralph Lauren er jo ok. Sjekk også varianter som Martha Stewart eller andre usabrands. Mye digg på macys og nordstrom
Cata Skrevet 21. mars 2010 #11 Skrevet 21. mars 2010 Neida, de MÅ ikke koste 400 kr stk, de skal være slitesterke så jeg kan ha de i MANGE ÅR, m.a.o kan det lønne seg å kjøpe noen luksushåndklær istf å måtte bytte ut hvert 3.-5. år f.eks Hm, mine fra Sparkjøp, innkjøpt da jeg flyttet på hybel på -80 tallet holder brukbart enda, så jeg tror ikke du må opp i så veldig luksus for den holdbarheten. En annen sak er at de er lovlig tynne så litt tykkere håndklær gir nok litt mer luksusfølelse. Dette er sikkert ikke svaret du ønsker deg, men jeg synes Beaver sine (fra Jysk) er helt OK, tykke og myke hvis de kjøres i tørketrommelen.
ashera Skrevet 21. mars 2010 #12 Skrevet 21. mars 2010 Her har de i alle fall rimelige Ralph Lauren-håndklær: nok200.com... Om enn noe tynt utvalg. Prøv ellers ebay - der er utvalget enormt.
ashera Skrevet 21. mars 2010 #13 Skrevet 21. mars 2010 Her har de i alle fall rimelige Ralph Lauren-håndklær: nok200.com Om enn noe tynt utvalg. Prøv ellers ebay - der er utvalget enormt.
TanteBrun Skrevet 21. mars 2010 #15 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har kjøpt mine håndklær på Europris, av alle steder De er gode og tykke og myke og helt vidunderlige. Jeg tørker de alltid i tørketrommelen, så jeg vet ikke hvordan de er etter lufttørking da. Har hatt de i flere år nå og de holder stand. Har også hatt flere på besøk som gjerne vil vite hvor jeg har kjøpt de fine håndklærne hen. Anbefales!
Smørblomsten Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #16 Skrevet 21. mars 2010 Takk for mange gode tips Må visst sjekke nettet og ingen vanlig butikk ser det ut som!
Jade Skrevet 22. mars 2010 #17 Skrevet 22. mars 2010 En ting jeg ville sett etter, er at det ikke er pyntesøm innpå håndkleet. Disse krymper ofte. Ikke alle merker, men det er ikke alltid lett å vite hvilke.
Virilja Skrevet 23. mars 2010 #18 Skrevet 23. mars 2010 Vi har i hvert fall noen utrolig fine noen fra Lene Bjerre. Vet ikke hvor du kan få kjøpt dem i Oslo/Akershud, men de finnes nok der. Ellers kan du søke på nettet også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #19 Skrevet 23. mars 2010 Seriøst! Tenk litt på dem som sulter rundt omkring i norge/verden og dyra som ikke har hjem, sier jeg bare... Tenk på de stakkars barna som må arbeide for "50 øre timen" for at du skal ha klær og tv. Eller tenk på de stakkars dyra som lever i fangenskap og så blir de slakta så du kan spise middag.
miss daisy Skrevet 23. mars 2010 #20 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har Beaver Lux fra Jysk, har hatt dem i 5 -7 år, og de er fremdelses like gode som nye ;-) Kvalitetshåndklær til rimelig pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå