Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #1 Skrevet 21. mars 2010 Jeg er veldig forelsket i en kollega av meg. Vi har flørtet en del tidligere, men aldri gjort noe mer enn det... Jeg har prøvd å hinte til at jeg liker han, men er jo litt usikker på om han har tatt hintene... Hvis han ikke er interessert og har skjønt at jeg er det burde han vel sluttet å flørte med meg? Men hvis han ikke helt har skjønt at jeg legger noe mer i det, så kan jo dette bare være uskyldig morro fra hans side.. Uansett, nå har jeg bestemt meg for at jeg må få fortalt han hva jeg føler... Men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem.... Blir kanskje litt voldsomt å si, jeg tenker på deg HELE tiden, drømmer om deg, lengter etter deg, er helt fortapt i deg - har du det også sånn? Vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det, men jeg må få sagt det snart...
Gjest Blondie65 Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Og hvis han ikke er interessert? Hva da? Skal du da dø av flauhet og ikke vite hvor du skal gjøre av deg? Tenk gjennom det før du gjør alvor av planen din, for det kan jo være vanskelig å unngå en kollega.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Joda jeg har tenkt på det... Men om han ikke er interessert så får vel jeg prøve å komme over han.. Det kan jo være litt pinlig akkurat der og da, men vi er da voksne mennesker.. Å forelske seg er jo en helt naturlig ting, da får han se på det som et komplement.. Men sånn som det er nå, er det jo helt uholdbart.. Jeg tenker på han HELE tiden, klarer ikke å konsentrere meg om noenting... Føler jeg må få sagt det til han...
stjernekyss Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Sånn tror jeg folk kan være ganske forskjellige. Jeg har mange venninner som har fortalt om forelskelsene sine (uten at det har blitt noe av det). Personlig ville jeg aldri gjort det. Vet du om kollegaen din har kjæreste? Du kan jo spørre om dere kan gjøre noe sammen? Kaffe elns?
Bambimor Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Sånn tror jeg folk kan være ganske forskjellige. Jeg har mange venninner som har fortalt om forelskelsene sine (uten at det har blitt noe av det). Personlig ville jeg aldri gjort det. Vet du om kollegaen din har kjæreste? Du kan jo spørre om dere kan gjøre noe sammen? Kaffe elns? Ja eller om han er gift`? Nå er mennesker veldig forskjellig, så det som er en spøk fra hans side trenger ikke å bety flørting.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 han er singel, det vet jeg... Lurte egentlig på om noen hadde tips til hvordan jeg kunne si det på en ok måte, uten at det blir veldig rart etterpå... Ikke om alle mulige problemer.. Hadde han hatt kjæreste/samboer/kone så hadde jeg da ikke sagt NOEN ting til han. Jeg skjønner jo at det kan bli litt rart etterpå, men jeg synes det er bedre å si noe.. Den som ikke våger, intet vinner....
Violetsky Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 Jeg synes også du kan invitere han med ut på en kaffe eller noe sånn. Kanskje du da lettere klarer å se om han virker interessert eller ikke
#Angel# Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 Jeg vil si meg enig med Stjernekyss om å invitere han med ut på noe utenfor jobben. Det kan være en grei måte å fortelle at du er interessert, men uten at det blir for voldsomt med en gang.
Gjest hare Skrevet 21. mars 2010 #9 Skrevet 21. mars 2010 dersom dere tilbringer endel alenetid sammen på jobb - og du faktisk føler han flørter med deg, så ville jeg moderert utsagnet ganske kraftig - og i tillegg lagt inn et avslappet forbehold. noe som at "jeg er nok en smule betatt av deg, og min teori er at nå som jeg sier det så vil det gå like kjapt over som det oppstod." deretter villejeg kanksje sagt på en litt fleipete måte at han bare kan slappe helt av, det skal ikke bli et tema mer eller noe slikt. forbeholdet her er jo at dersom han blir ille berørt/ikke føler det samme så kan jo du bar si at det er en kortvarig useriøs greie(løgn, men blir mindre kjipt for begge) , og han vil kanskje kunne ta det som et kompliment istedetfor å føle han må respondere. jeg hadde nok selv blitt litt ille berørt dersom noen sa de var forelsket i meg, og jeg hadde heller ikke klart å takke nei til sosialt treff selv om jeg skjønte tegningen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #10 Skrevet 21. mars 2010 dersom dere tilbringer endel alenetid sammen på jobb - og du faktisk føler han flørter med deg, så ville jeg moderert utsagnet ganske kraftig - og i tillegg lagt inn et avslappet forbehold. noe som at "jeg er nok en smule betatt av deg, og min teori er at nå som jeg sier det så vil det gå like kjapt over som det oppstod." deretter villejeg kanksje sagt på en litt fleipete måte at han bare kan slappe helt av, det skal ikke bli et tema mer eller noe slikt. forbeholdet her er jo at dersom han blir ille berørt/ikke føler det samme så kan jo du bar si at det er en kortvarig useriøs greie(løgn, men blir mindre kjipt for begge) , og han vil kanskje kunne ta det som et kompliment istedetfor å føle han må respondere. jeg hadde nok selv blitt litt ille berørt dersom noen sa de var forelsket i meg, og jeg hadde heller ikke klart å takke nei til sosialt treff selv om jeg skjønte tegningen. Vi tilbringer egentlig ikke så mye tid sammen på jobb, men jeg har jo lagt merke til at han stikker innom min avdeling ganske ofte for å hente ting - tar noen stifter, en penn, osv og skravler litt.. Dette har vi masse av på lageret (det er jo der vi egentlig skal hente slikt) som faktisk er kortere for han å gå til enn å gå helt bort til meg.. Når han kommer bort skravler vi jo litt.. Og jeg finner jo gjerne på noen unnskyldninger for å støte på han.. Kanskje det blir veldig voldsomt å si at jeg er forelsket, men at jeg er litt betatt av han er kanskje bedre... Kjenner jeg grugleder meg litt til i morgen....
Gjest Mann Skrevet 21. mars 2010 #11 Skrevet 21. mars 2010 Hvis du klarer å fortelle det, gjør det! Jeg har aldri hatt baller til å gjøre noe sånt. Sitter å håper at vi jobber sammen og at jeg er personen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå