Hapzen Skrevet 5. april 2010 #21 Del Skrevet 5. april 2010 Som beccy skriver: Katter tåler ikke salt, så det bør du unngå. Det er også mye oljer i tunfisken som ikke er bra. Man kan heller kjøpe en pakke med frosen seifilet o.l. som er ubehadlet vel å merke. Ellers så må jeg si at jeg bruker bare kvalitetsvåtfor, hvorfor? Fordi jeg har innekatt (hun liker ikke være ute) og jeg merker fort i pelsen hennes når hun har fått "billigmat". Pelsen blir stiv, fettete og hun røyter mer. Jeg kan ihvertfall se kjempemye forskjell. Så katten min får alltid tørrfor fra hills eller RC, og som oftest våtfor (Ca en spiseskje hver kveld) fra de samme leverandørene. Hun får av og til whiskas og andre butikkmerker en gang i blandt, men prøver å unngå dette da jeg har lest at det er det samme som at vi skulle gå på McDonalds. Ellers kan du lese ting som står her og evt spørre om du lurer på noe, for her er det bare katte-interesserte mennesker: http://www.katteprat.no/forum/index.php/board,17.0.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 5. april 2010 #22 Del Skrevet 5. april 2010 Gir du de bare 1 ss våtfor på deling og ikke tørrfor utenom?? Nei, en ss på deling er alt de får av mat på en dag... Jeg vil at kattene mine også skal være size zero ser du Herregud. Selvfølgelig får de tørrfor! Hills ungkattefor står til enhver tid fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
memorie Skrevet 5. april 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 5. april 2010 Takker for tips til forum Har registrert meg og det virket som de hadde mange fine råd der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayapapaya Skrevet 21. april 2010 #24 Del Skrevet 21. april 2010 Pusen vår får våtfor 2 ganger i uka.. På lørdag og tirsdag (: Det er som om han har en alarm inni seg, og sitter parat i det øyeblikket jeg står opp, hehe.. Vil ikke gi han det oftere, det er kosematen hans, og han trenger å bruke de søte, små tenna sine til å tygge tørrmaten sin (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #25 Del Skrevet 23. april 2010 Pusen min slikker kun sausen uansett merke, så hun får en slik porsjonspose i uka (iams), eller en liten boks fra hills. Royal canin sin saus synes hun var helt forferdelig. Av og til får hun en liten dæsj leverpostei eller geleen fra bog på hermetikk, det er namnam det :gjeiper: Whiskas sin saus går også ned på høykant, men det er sukker i butikkforet, så katten bør ikke få det hver dag. Det var noe jeg leste en plass ang Friskies foret som har gjort at mine katter aldri har smakt på det. Det var noe med sukker- eller saltinnholdet tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 23. april 2010 #26 Del Skrevet 23. april 2010 Det er mye salt i fór fra matbutikken. Katter ELSKER salt, men det er ikke bra for de, kroppen deres greier ikke ta det opp på riktig måte. Så det kan bl.a. føre til urinveisproblemer og leverproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå