retroxx Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Jeg tenker på å reise til Thailand i mai, på dette tidspunktet vil det være veldig fuktig i lufta, som gir mg ukontrolert forferdelig stygt hår. lurer på om noen har prøvd å rette ut håre hos frisøren, slik at man har d permanent? hvor lenge varer dette og holder det i slags vær?
Aubree Skrevet 25. april 2010 #2 Skrevet 25. april 2010 Jeg tenker på å reise til Thailand i mai, på dette tidspunktet vil det være veldig fuktig i lufta, som gir mg ukontrolert forferdelig stygt hår. lurer på om noen har prøvd å rette ut håre hos frisøren, slik at man har d permanent? hvor lenge varer dette og holder det i slags vær? hei! Jeg vet ikke om noe slikt i norge, men jeg har en svigerinne fra philippinene, og jeg vet hun brukte å gå til frisøren der å få det permanent sletta pga krusete hår.. hun gadd ikke å bruke rette tanga så ofte siden det var tungt for håret hennes, så kanskje du rett å slett kan gå til et spa/frisør der å få det gjort når du kommer? sikkert myyyye billigere enn hos frisør i norge og
charley Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Jeg tenker på å reise til Thailand i mai, på dette tidspunktet vil det være veldig fuktig i lufta, som gir mg ukontrolert forferdelig stygt hår. lurer på om noen har prøvd å rette ut håre hos frisøren, slik at man har d permanent? hvor lenge varer dette og holder det i slags vær? Jeg tok antipermanent i Thailand og betalte 500 kr norske, men d var med klipp, skjørt og 2 topper!!så det er MYE billigere der nede!!Jeg hadde slett hår i ca 9-10 mnd etter denne behandlingen og var storfornøyd med resultatet Og ja det holder i alt slags vær!!Brukte kun ett produkt mot brusete hår, for alle babyhårene.
Gjest Silvermist Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 En del frisører har en behandling som heter Straight N'Shine. Den er beregnet på nordisk hår, glatter ut håret permanent, og er mye mildere mot håret en antipermanent (som forøvrig er ment for "afroamerikansk" hår, og ofte ødelegger nordisk hår). Jeg har prøvd det en gang, og var veldig fornøyd. Håret holdt seg slett til det vokste ut igjen. Husker ikke helt prisen, men et sted rundt 1000kr, +/-.
GueSS Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Jeg skal ta straightn shine til uka, spennende!! kanskje rettetanga endelig kan få hvilt seg litt :gjeiper: Rundt om 4000 kr koster det
The Kitten Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Jeg skal ta straightn shine til uka, spennende!! kanskje rettetanga endelig kan få hvilt seg litt :gjeiper: Rundt om 4000 kr koster det Den behandlingen har jeg tatt mange ganger. Blir alltid fornøyd. Eneste som er kjipt med det er at det tar evigheter.
GueSS Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Ja man må jo omtrent ta seg fri en dag for å få gjennomført det.. hehe..
oslotur Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 må bare advare dere mot å kjøpe antipermanent i afro butikker, spesiellt ikke hvis du har nordisk hår eller slitt hår fra før, trenger ikke å si så mye mer enn at jeg mistet ALT håret
cardigan Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 straight and shine er sååå geniaalt!! meeen.. det sliter noe helt enormt på håret (( jeg tok det selv og var strålende fornøyd men så merket jeg hvor slitt det var blitt. og det fortsetter å holde seg slitt selv om du klipper det DYRT også...
The Kitten Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 straight and shine er sååå geniaalt!! meeen.. det sliter noe helt enormt på håret (( jeg tok det selv og var strålende fornøyd men så merket jeg hvor slitt det var blitt. og det fortsetter å holde seg slitt selv om du klipper det DYRT også... Mitt hår ble ikke slitt av det. Det ble faktisk sunnere og friskere, så jeg tror det varierer fra person til person.
GueSS Skrevet 4. mai 2010 #11 Skrevet 4. mai 2010 Må si jeg er kjempefornøyd, frisøren sa først at håret kom til å bli en del slitt på stedene med lyse striper.. men så viste det seg at det ble ikke slitt i det hele tatt, slapp til og med å stusse tuppene, jippi Håret er mykt og glatt, må bare vente et par dager nå før jeg kan vaske det.. Bare å se det slette håret etter siste føninga var utrolig (normalt ser jeg ut som ei kråke etterpå hvis jeg ikke gjør det selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå