Gå til innhold

Typisk main coon katter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en katt som er 50% main coon og 50 % av et ukjent katte rase. Jeg har "alltid" hatt katt så lenge jeg har levd, men aldri opplevd det min katt gjør; den er utrolig lat og sover omtrent HELE tiden på ryggen!! Jeg har hørt at main coon ligger i "rare" stillinger, og det stemmer med min katt som noen ganger ser ut til å utføre yoga stillinger på ryggen.

Den vil heller ikke gå ut, og er ikke interessert i dette. Den er ca 2 år, jeg bare det siste halve året har hun vokst!!

Eraringer/tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har en katt som er 50% main coon og 50 % av et ukjent katte rase. Jeg har "alltid" hatt katt så lenge jeg har levd, men aldri opplevd det min katt gjør; den er utrolig lat og sover omtrent HELE tiden på ryggen!! Jeg har hørt at main coon ligger i "rare" stillinger, og det stemmer med min katt som noen ganger ser ut til å utføre yoga stillinger på ryggen.

Den vil heller ikke gå ut, og er ikke interessert i dette. Den er ca 2 år, jeg bare det siste halve året har hun vokst!!

Eraringer/tanker?

Nå kan jeg ikke svare deg på spørsmålet ditt, men kan jo fortelle litt om min katt. Har jo lest at katter vanligvis sover i vanlig stilling, dette gjelder ikke min katt med mindre han legger seg for å sove på gulvet.

Vi har en katteseng stående som han pleier å bruke kun om kvelden/natten. Når han ligger i den legger han seg med to labber utenfor åpningen og krøllet sammen sidelengst i selve sengen.

Når han sover i sofaen legger han seg på siden med buken mot sofaryggen og potene så langt fra hverandre som mulig. Ser ut som at han er 2 meter når han ligger slik og strekker på seg! :sjenert:. For å si det sånn, DA slapper han av og koser seg godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...