Gå til innhold

Vil du ha sex med en før dere blir kjærester?

Anbefalte innlegg

Gjest krisebaar
Skrevet

eller tør du å ta sjanse å bli sammen med en før dere har sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg ser det, er det å ha sex FØR man blir sammen å ta en sjanse. Med det forbehold om at man ønsker å bli sammen selvfølgelig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var yngre var det kjæreste før sex, nå kan det godt være sex før kjæreste.

Skrevet

Hadde vel aldri klart å ha sex med en jeg ikke har følelser for da.... Og de kommer jo ikke sånn med en gang heller :fnise:

Skrevet

Jeg har gjort begge deler. Man må gjøre det som føles naturlig der og da.

Skrevet

Da jeg var yngre var det kjæreste før sex, nå kan det godt være sex før kjæreste.

Signerer. Jeg har ikke sex uten følelser, men prosessen med å bli sammen tar jo gjerne litt tid. Så jeg synes det er helt naturlig å ha sex med en potensiell ny kjæreste etter at jeg har blitt glad i vedkommende, men før vi har kommet så langt at vi har fått kjærestestatus.

Skrevet

Hadde aldri blitt sammen med en jeg ikke visste jeg fungerte seksuelt med.. Å være kjærester eller ikke spiller ingen rolle for min del når det kommer til sex.

Skrevet

Jeg har ikke sex med noen jeg ikke har sterke følelser for, da sier det seg selv at det tar sin tid før jeg har sex med noen. Det blir en del dates, og det får fyren bare tåle. Det har heldigvis aldri vært noe problem. Men ja, det går i forhold før sex her i gården.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...