Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Vi har bedt om svar innen i dag, og mangler fremdeles 16 svar Det er nesten 1/4 av gjestene! Det er så utrolig sløvt av folk å ikke svare i tide synes jeg, og i morgen blir vi nødt til å ringe rundt til de vi mangler tilbakemelding fra. Er det flere som er over svarfristen som opplever det samme? En annen ting jeg synes er leit er at mange av forlovedens gjester ikke kan. Det tror jeg har en sammenheng med at mine foreldre ringte til sin slekt så fort de visste om bryllupsdatoen og informerte, men det har ikke svigerforeldrene mine gjort. Jeg synes det er trist på vegne av min forlovede at så mange ikke kan. Hvordan har responsen vært hos dere andre?
Endelig Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har heldigvis ikke opplevd dette ennå da vi har svarfrist 1.mai. Men jeg fikk utrolig vondt av deg. Det var jo sååå mange Og jeg forstår godt at det stikker ekstra for deg på brudgommen sine vegne at det gjelder hovedsakelig mennesker på hans side av gjestelisten. Lykke til med ringerunden. Skal krysse fingrene for at du får en forklaring fra de fleste og at de takker ja.
ejoty Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 S.U. fristen har akkurat gått ut hos oss også. Alle på min side har takket ja, men på hans side har vi ikke hørt noe fra to tredjedeler (høres mye ut, men vi har ikke SÅ stort bryllup, rundt 30 stk.). Vi regner i grunn med at disse kommer (er stort sett bare snakk om nær familie), og det er mulig de mener det er så opplagt at de kommer at de ikke tror de trenger gi beskjed, men brudgommen får ta en telefon rundt nå til uken.
Kirby Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Vi regner i grunn med at disse kommer (er stort sett bare snakk om nær familie), og det er mulig de mener det er så opplagt at de kommer at de ikke tror de trenger gi beskjed, men brudgommen får ta en telefon rundt nå til uken. Tror det er problemet her også, vi har S.U. 1 april og har fått svar fra ca. 50% foreløpig. Regner med at vi må ta noen telefoner, om så bare for å bekrefte.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 TS her! Vi har kommet i kontakt med alle nå. De aller fleste takket nei (med gode grunner), og noen er litt usikre så de har vi gitt mer tid. Jeg skjønner bare ikke hvorfor man ikke kan gi tilbakemelding FØR fristen går ut!
Kirby Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Så kjedelig. Syns at hvis man har tenkt å svare nei bør man iallefall klare å svare i god tid
fru sp Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Jepp, S.U gikk ut fredag. Det er kun to som ikke har svart. Ellers kommer ALLE. Det hadde vi faktisk ikke trodd, regnet med at noen kom til å takke nei, men alle kommer og det er jo SUPER HYGGELIGG. Og en vi ikke har bedt kommer, knis..., orker ikke bry oss om det, sånn er det når gamle besteforeldre får kjæreste
gotcha Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Vi hadde 18 stk av rundt 80 som ikke hadde svart på s.u.-datoen. De aller fleste fikk vi svar av innen et par dager, og resten ringte svigermor til. De fleste av dem skulle komme, kun7 av de 80 vi inviterte takket nei
Sofia Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 Så kjedelig. Syns at hvis man har tenkt å svare nei bør man iallefall klare å svare i god tid Enig. Veldig irriterende. Det kunne jo være at man hadde noen andre man kunne ha rukket å invitere før SU'en.
lilleGrethe Skrevet 23. mars 2010 #10 Skrevet 23. mars 2010 Jeg tror det er ganske vanlig at folk er litt treige - i en litt hektisk hverdag er det fort gjort å glemme seg. Vi hadde svar fra de fleste innen fristen, mens noen svarte uken etter svarfristen (uten å ha blitt purret på). Jeg sendte rundt noen meldinger (på alt fra facebook til epost) ca en uke etter fristen, og da kom det svar relativt raskt - med noen som spurte om litt lengre frist fordi de var usikre i forhold til ferie. Vi har fortsatt noen vi venter på, så foreløpig forholder vi oss til et ca-antall. Regner med å ha klart svar i slutten av mnd, som er en måned etter fristen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå