Gjest Gjest E Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Jeg har møtt en mann som er så herlig og fantastisk sexy at jeg blir helt galllllll.. vi treffes gjevnlig, har vært intime men er ikke "kjærester" offisielt. Problemet som jeg sliter med er at jeg kan sendte meldinger til han hvor jeg skriver og forteller han om hvor fantastisk og herlig han er, og det har ikke vært en eneste gang han faktisk har skrevet noe av det samme tilbake.... Det av meldinger jeg får er takk og kanskje et smilefjes... Om han var så interessert i meg som jeg er i han ville ikke han da ha svart tilbake på samme måte?? jeg kom til å tenke på dette først idag når jeg gikk igjennom meldinger som har spart på.... er det bare meg som tenker rart her eller er det helt normalt???
Fandenivoldsk Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 He's just not that into you..? ;p Nei, spør han rett ut, så får du klarhet i ting!
gbnj Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 (endret) Det er ikke sikkert andre mennesker utrykker seg likt som det du gjør. Endret 20. mars 2010 av gbnj
Gjest Gjest E Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Hvorfor gidder han da å ta kontakt, og dette er ikke for å for seg litt "kvinnekjøtt" hver gang vi treffes men det er fordi han vil at vi skal finne på noe sammen.....jeg blir ikke klok på denne mannen nå... He's just not that into you..? ;p Nei, spør han rett ut, så får du klarhet i ting!
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Jeg har en kjæreste som er akkurat like dan. Jeg bretter ut om mine følelser, og han sier ikke så mye. Det hjelper litt å holde igjen selv også, men det er rett og slett ikke alle som er like komfortable med å vise følelser.
Gjest Gjest E Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 Skulle alikevel tro at det var lettere å skrive tilbake noe på sms enn å si det ansikt til ansikt om det er fordi han ikke klarer å snakke om følelser. For de fleste er de jo letter å få ting ned, han har også ring meg på fylle kan jeg på og da fortalte han meg om hvor mye han likte meg og ville ha meg osv...men når han ble edru så klarte han ikke å gjengi det han hadde sagt.....
Fandenivoldsk Skrevet 20. mars 2010 #7 Skrevet 20. mars 2010 Ja, jeg sier ikke at han ikke er interressert generelt, men kanskje han ikke føler seg komfortabel med å skrive sånne ting ennå
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Jeg holder også på med en fyr nå, hvor vi er så godt som sammen, men han vil liksom ikke ha kjæreste. Det er ikke det at han er en player eller noe, for i følge vennene hans er jeg den eneste jenta han har snakket om. Vi snakker sammen hver dag, og henger med hverandre/sover over 3-4 ganger i uken. Dette har pågått i noen måneder, og vi kjente hverandre litt fra før, men merket begge at vi ville ha noe mer enn bare vennskap da vi for alvor tok kontakt med hverandre. Allikevel vil han ikke prate om følelser, eller nærme seg det feltet. Det er frustrerende, og det har derfor endt opp med at jeg har tatt det opp i ikke helt edru tilstand. Jeg har da fått bekreftelser om at han tenker mye på meg og har lyst til å tilbringe mest mulig tid med meg, men jeg vil jo ha mer. Vi er begge svært dominerende og relativt sta personer, og jeg har på følelsen at det er der noe av problemet ligger. I tillegg har han uttalt at han ikke tror på forhold, og ser på seg selv som en ensom ulv som egentlig ikke går så godt overens med jenter utenom på et vennskapelig nivå. Når jeg da påpekte at vi jo går fint sammen og tydelig er interessert i hverandre så var han enig i det, og svarte at det var rart at vi har blitt så tette på en slik måte.. Er det noen som har råd til hva jeg burde gjøre, for jeg vil gjerne ha et forhold med denne mannen, men han er tydeligvis redd for å binde seg, til tross for at han er helt klar på at det er meg han vil ha og ingen andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå