Rosebud Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Hei! Jeg er nesten tom for leppepomade, og selvsagt ikke husket å bestille mer av min elskede Decleor i tide, så må dermed kjøpe en midlertidig en fra parfymeri, Vita eller liknende. Å betale 200-300 kr for min vanlige som jeg får så mye billigere på nett er jeg prinsippielt i mot, så jeg lurte på om noen hadde noen anbefalinger til litt rimeligere (og trygge) leppepomader jeg kan bruke til jeg får ny i posten. Er for eksempel den fra EOS noe tess? Supert om noen har peilig!
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Smaken er selvfølgelig som baken når det gjelder leppepomade også :gjeiper: Men jeg liker EOS sine veldig godt, har prøvd både den røde og den grønne. Jeg har svært ømfiendtlige lepper og blir ofte veldig sår og tørr av mange andre merker. Har også en del herpessår på leppene. Men har ikke fått noen plager etter jeg begynte med EOS
Lykkelitenen Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Jeg veksler mellom EOS; Decleor og L'occitane og er fornøyd med alle tre
Gjest Niema Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 EOS er helt grei som midlertidig løsning, men ikke noe sånn WOW. Syns den må påføres så hardt for at det skal komme noe. Men mye bedre enn lypsyl og sånn drit ihvertfall
Jade Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Gå på helsekost og kjøp Weleda Everon til 84,- Den er super. Og på meg, så er den 1000 ganger bedre enn Decleor sin EOS funket ikke i det hele tatt på meg. Men det gjorde forsåvidt ikke Decleor sin heller.
DDuck Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Jeg liker den lille hvite tuben med blå kork fra Vichy som man får på apoteket Den koster vel ca 120,- om jeg ikke husker feil :klø: Veldig fornøyd med den iallefall
kunst Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 eos er helt greit hvis du har ørkenlepper er de små ballene, derimot ikke å anbefale. jeg bruker eos til hverdags, og en sterkere salve når jeg er ekstra tørr.
lizzie88 Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Jeg synes EOS sin funker bra jeg Tar litt plass i lomma, men det er verdt det. Den gule er min favoritt^^
Rosebud Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2010 Takk for svar dere! Har ikke spesielt tørre lepper, men liker å ha noe på dem likevel for å forebygge tørrhet; går jeg uten noe på dem en stund, blir de lett tørre, så det tar jeg ikke sjangsen på... Ble EOS på meg, kjøpte med meg den grønne og den gule - og synes til nå den gule er best, den lukter i alle fall fantastisk :D Så får vi se om de funker etter et par dager også, hvis ikke får jeg prøve en av de andre anbefalte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå