Gjest lolita___ Skrevet 1. april 2010 #21 Skrevet 1. april 2010 Fordi silikonpupper er faste.Jeg tenker ikke nå en i fremtiden etter barn og amming så blir puppene ganske slappe..Så da gjør jeg det sikkert.
Beauté Skrevet 1. april 2010 #22 Skrevet 1. april 2010 (endret) Da jeg var 20 brukte jeg så vidt bh. Etter jeg fikk barn har jeg str 80 DD. Uansett hva jeg veier, forsvinner de ikke. Og nei, etter tre barn er puppene mine faste og ganske så fine om jeg får si det sånn. Så jeg anbefaler at du venter. Endret 1. april 2010 av Beauté
Gjest lolita___ Skrevet 1. april 2010 #23 Skrevet 1. april 2010 ammet du barna dine da?Jeg vil ikke at puppene skal bli ødelagt etter barn.
Gjest brutal_mann Skrevet 1. april 2010 #24 Skrevet 1. april 2010 ammet du barna dine da?Jeg vil ikke at puppene skal bli ødelagt etter barn. fordi om pupper endrer seg av amming så blir de ikke ødelagt. Herregud for noen syke tanker...
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 1. april 2010 #25 Skrevet 1. april 2010 fordi om pupper endrer seg av amming så blir de ikke ødelagt. Herregud for noen syke tanker... Ikke ødelagte, men slaskete. Gjelder selvfølgelig ikke alle. Slaskepatter er ikke pent!
Gjest yojo Skrevet 1. april 2010 #26 Skrevet 1. april 2010 Hva skal du med silikon hvis du har 75c i bh størrelse? C cup er stort. Hun ville ha perfekte pupper, som var faste og fine. BH trengs ikke
Gjest brutal_mann Skrevet 1. april 2010 #27 Skrevet 1. april 2010 Ikke ødelagte, men slaskete. Gjelder selvfølgelig ikke alle. Slaskepatter er ikke pent! Plastpupper er ikke pent, og plastpupper er alt annet en morsomme. Kvinner vet tydeligvis mer eller mindre ingenting om hva menn faktisk vil ha av pupper. Nemlig EKTE pupper med følelse i.
Gjest Thea Skrevet 1. april 2010 #28 Skrevet 1. april 2010 Jeg må le litt her. Jeg skjønner selv ikke hvorfor så mange jenter vil ha silikon i brystene. Jeg personlig ønsker det motsatte av de fleste for å si det slik. Jeg vil operere mine brystene mindre enn det jeg har nå. Er i all fall en av de som vil ha mindre bryster :-P Jeg sliter stadig vekk med å finne festtopper, generelle topper som er tilpasset til meg pga brystene står i veien. Dere bør være heller gla' for det dere har, ikke begynne å tukle. Foretrekker at guttene ser meg i øynene, ikke på melonene mine :-P -Thea-
Beauté Skrevet 2. april 2010 #29 Skrevet 2. april 2010 Ja jeg ammet. Men pointet er hormonene under graviditeten som forandrer brystene. Ikke ammingen.[quote name=lolita___' date='01 april 2010 - 19:01' timestamp='1270141289' post='7953594] ammet du barna dine da?Jeg vil ikke at puppene skal bli ødelagt etter barn.
Beauté Skrevet 2. april 2010 #30 Skrevet 2. april 2010 Ikke ødelagte, men slaskete. Gjelder selvfølgelig ikke alle. Slaskepatter er ikke pent! Det kommer av graviditetshormonene. Det er så mange naive som tror at selve ammingen vil forandre puppene. :dån:
Anna Elizabeth Skrevet 2. april 2010 #31 Skrevet 2. april 2010 Plastpupper er ikke pent, og plastpupper er alt annet en morsomme. Kvinner vet tydeligvis mer eller mindre ingenting om hva menn faktisk vil ha av pupper. Nemlig EKTE pupper med følelse i. hville du hadd enn ung kvinne med bryster som henger VELDIG mye ?? Jeg har planer om og få meg silikon i brystene, men er litt usikker for det er ikke det at jeg ikke er fornøyd med størrelsen. Er vell heller det at jeg ønsker at di skal bli fyldige igjen. Ble gravid i veldig ung alder, og brystene mine ble svære i forhold til hva di var!! Så etter ammingen henger di nok for mye for at jeg skal føle meg bra. Det er noe herk at kroppen skal bli "øddelakt" for å få barn til verden.
Gjest lolita___ Skrevet 2. april 2010 #32 Skrevet 2. april 2010 hville du hadd enn ung kvinne med bryster som henger VELDIG mye ?? Jeg har planer om og få meg silikon i brystene, men er litt usikker for det er ikke det at jeg ikke er fornøyd med størrelsen. Er vell heller det at jeg ønsker at di skal bli fyldige igjen. Ble gravid i veldig ung alder, og brystene mine ble svære i forhold til hva di var!! Så etter ammingen henger di nok for mye for at jeg skal føle meg bra. Det er noe herk at kroppen skal bli "øddelakt" for å få barn til verden. Det var akuratt det jeg mente med silikon er bedre fordi naturlige pupper begynner å henge ette at du har fått barn.Alle kvinner som ammer barna sine får hvertfall litt mer slaskete pupper enn det de hadde,og det vil jeg ikke.
Gjest brutal_mann Skrevet 2. april 2010 #33 Skrevet 2. april 2010 hville du hadd enn ung kvinne med bryster som henger VELDIG mye ?? Jeg har planer om og få meg silikon i brystene, men er litt usikker for det er ikke det at jeg ikke er fornøyd med størrelsen. Er vell heller det at jeg ønsker at di skal bli fyldige igjen. Ble gravid i veldig ung alder, og brystene mine ble svære i forhold til hva di var!! Så etter ammingen henger di nok for mye for at jeg skal føle meg bra. Det er noe herk at kroppen skal bli "øddelakt" for å få barn til verden. Det har jeg hatt. Og jeg var mer enn fornøyd med puppene deres. det var de som gikk fra meg. Kroppen er ikke ødelagt av å få barn. Det er bare det overfladiske samfunnet vi lever i som får deg til å tro det.
Gjest Line Skrevet 2. april 2010 #34 Skrevet 2. april 2010 Jeg er så enig så enig med brutal mann!! (Jeg er jente med små pupper og 2 barn som har blitt ammet tilsammen i 3 år. Synes ikke puppene har blitt slappe etter dette).
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2010 #35 Skrevet 5. april 2010 Det er bare det overfladiske samfunnet vi lever i som får deg til å tro det. Du er ikke mindre overflatisk, kjære deg, der du preker ustoppelig om at alle verdens kvinner må leve med de puppene de (ikke) fikk, fordi du ikke har lyst til å finne silikon under dyna en gang til. Jeg hadde innlegg, og jeg trengte dem. Jeg hadde så mye komplekser at jeg ikke ville ta av meg jakken engang. Selvfølgelig skulle jeg ikke da prioritere hva DU synes er sexy, men hva jeg selv hadde behov for. Når man er glad i noen, unner man dem å være komfortable med sin egen kropp, plast eller ikke. Og du er ikke glad i de jentene som skriver her, de er fremmede, hvordan kan du mene at de skal legge opp livet sitt etter dine seksuelle preferanser? Hva attraktivitet angår, er jeg mindre attraktiv nå med mine små bryster. De ser fine ut uten klær, men forsvinner helt når jeg kler på meg. Menn vil derfor kikke mye mer på mine medsøstre som har bryster som ser flotte ut i topper og kjoler. Det hjelper ikke å si at dere foretrekker naturlige bryster, når det er jenter med mer bryster, ekte eller uekte, dere gir oppmerksomhet. Typen min ville beholde silikonen, men han innså at det betydde mye for meg å bli naturlig igjen, og støttet derfor min avgjørelse. Og han liker mine "nye" naturlige pupper, men når han ikke tenker seg om, kan han finne på å finne på å si at en jente ikke er noe å se på, flat som hun er. Når det er en jente som har mye større bryster enn meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå