Gjest Line Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Hei. Jeg er ei jente på snart 20år, små bryster, og rett og slett skjemmes over kroppen min. Ønsker meg større bryster, og har lenge tenkt på å skaffe meg silikon bryster. Og jeg lurer derfor på om noen andre som har gjort det kan fortelle litt om hva som skjer, om de er fornøyde/misfornøyde? komplikasjoner? Hvor de opererte seg, om de brukte lokalbedøvelse eller narkose. Og ikke minst sånn ca hvor mye det koster. Mvh Line
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Ikke ta silikonpupper, vent til du er hvertfall 5 år eldre. Når man er 20 er man uansett usikker på kroppen sin. Puppene dine kan fortsatt vokse litt til. Når du blir litt eldre så skjønner du kanskje at alt ikke dreier seg om utseende, og hvordan andre ser på deg. Og for ikke å snakke om risikoen ved slike typer operasjoner, og senere komplikasjoner. Hadde lenge lyst på silikonpupper selv, men har vokst det fra meg, har skjønt at verden dreier seg om ganske så mye mer enn hvilken størrelse puppene mine har.
Gjest Line Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Dealen er det at jeg SKAL gjøre det. Så jeg trenger litt tips fra folk som har erfaring med silikon, evt bivirkninger og annet som er greit å vite.. jeg har bestemt meg for hvor, og det finnes et bra sykehus i amsterdam som er flinke på dette området, det er også forholdsvis billig. Fettsuging av magen og silikonbryster. Gleder meg!! Nå må jeg bare begynne å spare :-)
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Jeg opererte meg i fjor da jeg var 19 år gammel. Og er kjempe fornøyd. Angrer ikke et sekund! Har ikke hatt noen komplikasjoner. Har gått kjempe fint. Jeg opererte meg hos plastikkirurgene i oslo og betalte 21 000
saltvann Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 Søk etter cee cees hemmelige verden her på kg http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=115105&st=9840
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 takk for svar flere med erfaringer? Jeg har hatt, og har nylig tatt dem ut igjen. Jeg hadde også svært små bryster, og la inn små implantater, så størrelsen etter forstørrelsen var ca 75 A, helt normale. Det var ingen komplikasjoner, og de så bra ut, men de føles kunstige. Alle silikonpupper jeg har tatt på (rundt 10 par) føles kunstige. Når kjæresten tar på dem, eller jeg klemmer noen eller noe kommer borti, kjennes implantatet som en gummipute inni kroppen som dyttes mot brystveggen og det blir ubehagelig å bli klemt ordentlig, eller ligge på magen. Jeg var redd for at folk som kom borti meg skulle avsløre at brystene var kunstige. De jeg har hatt sex med har kjent det. Jeg har vært redd for å involvere meg seksuelt med nye gutter, fordi jeg ikke vet hvordan de vil reagere. Arrkapselen som dannes rundt alle proteser, begynte å bli mer stram, slik at protesen ble lettere å kjenne. Nå når jeg har tatt dem ut, kan jeg faktisk fortsatt kjenne arrkapselen, så tydelig blir den. Hos noen blir brystene helt harde og deformerte pga arrdannelse, de kan også bli smertefulle. Jeg var fornøyd med operasjonsresultatet, men var ikke forberedt på at brystene skulle kjennes som de ikke var en del av kroppen. Jeg ble kvitt kompleksene for hvordan de så ut, men ble aldri helt avslappet med de nye brystene, fordi proteser aldri blir det samme som ekte vev. Kjæresten sa aldri noe negativt om silikonbrystene, men han var ikke så interessert i dem heller. Nå når brystene er blitt små og myke, tar han ikke hendene fra dem når vi har sex, og han innrømmer at de er mye deiligere å ta på. Jeg synes det oftest er en dårlig ide å operere inn proteser i brystene. Da jeg var 18, hadde jeg mindreverdskomplekser, men nå liker jeg de små brystene som de er, faktisk mye bedre enn med silikon. Sier ingenting for å moralisere, vil bare advare om at min erfaring er at silikon kan se fint ut (hvis man ikke overdriver, da ser det bare falskt ut), men at det kan føles litt kjipt både fysisk og psykisk likevel. Nå ser jeg prepubertal ut omtrent når jeg har klær på, mens de ser små og søte ut uten klær. Med årene blir man lite opptatt av hva andre måtte synes, og det viktigste for meg nå er at jeg selv føler meg komfortabel med kroppen min, og at jeg kan være intim med folk uten å bekymre meg for falske gummiputer som kommer i klem eller kjennes. Råder deg til å tenke deg godt om. Lykke til Min lenkehttp://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=456515http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=456515
Gjest Lise Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Hei. Jeg er ei jente på snart 20år, små bryster, og rett og slett skjemmes over kroppen min. Ønsker meg større bryster, og har lenge tenkt på å skaffe meg silikon bryster. Og jeg lurer derfor på om noen andre som har gjort det kan fortelle litt om hva som skjer, om de er fornøyde/misfornøyde? komplikasjoner? Hvor de opererte seg, om de brukte lokalbedøvelse eller narkose. Og ikke minst sånn ca hvor mye det koster. Mvh Line Hei Line=) Jeg er 20 år og tok silikon for 4 uker siden. Jeg hadde veldig små og korte pupper før som ikke sto i proposjon til resten av kroppen. Jeg er 160 cm og 50 kg. Brukte 70a/75a før, men denne str var nesten for stor! Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Har vært hos en undertøysforetning å målt hvilke str jeg er nå og fant ut at jeg brukt feil str før. Skal egentlig bruke 65-70, men har stort sett brukt 75=P Fant da ut at jeg nå er en 65c eller d/70 c/d, kommer ann på hvilke type og modell bh. Men har gått opp hvertfall 2 str=) Opererte meg på Nobel Clinic og betalte 28000,- Ble operert i narkose. Har runde proteser og de begynner å bli myke og normale å ta på nå.=) Ser veldig naturlig ut og jeg er veldig fornøyd! Angrer ikke et sekund på at jeg tok det! Har det mye bedre med meg selv og klær er mye lettere å handle nå når jeg har noe som fyller ut litt;) Bare å spørre mer hvis det er noe, jeg svarer gjerne=)
Gjest milla_ Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 Hei:) jeg lurer på lise hvor mye la du inn og hvem ble du op av+ jeg har vært på konsultasjon hos dr haga hos nobel:) og vurderer sterkt å bestille meg time til op hos henne Mvh milla_
Gjest lise Skrevet 31. mars 2010 #10 Skrevet 31. mars 2010 Hei:) jeg lurer på lise hvor mye la du inn og hvem ble du op av+ jeg har vært på konsultasjon hos dr haga hos nobel:) og vurderer sterkt å bestille meg time til op hos henne Mvh milla_ 200 g, runde proteset over muskelen:) Var dr. Haga jeg var hos Veldig fornøyd og anbefaler så absolut henne!
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 31. mars 2010 #11 Skrevet 31. mars 2010 Jeg fikk silikonpupper i julegave av foreldrene mine jeg Ble operert i januar 2010 på Fornebuklinikken. Kjempefornøyd! Har 350 g i hvert bryst, 75d i bh-størrelse. Jeg ble operert under narkose, hadde litt smerter etterpå men det gikk over etterhvert. Jeg anbefaler deg å tenke nøye gjennom dette ts. Det er tross alt en operasjon og det kan oppstå komplikasjoner. Men hvis du gjør det av samme grunn som meg, at du vil gjøre en forbedring av kroppen din så anbefaler jeg deg å gjøre det! JA, det føles fake ut hvis du klemmer på de, men for meg er det viktigste hvordan puppene ser ut og jeg gleder meg til bikini-sesongen.
Djungelvrål Skrevet 31. mars 2010 #12 Skrevet 31. mars 2010 Mine er supermyke. Var bare litt harde til hevelsen var gått ned. Ingen menn som har spurt om jeg har det. De har trodd de har vært naturlige. Men så er de en liten c og ser ikke ut som sprettballer.
Gjest brutal_mann Skrevet 31. mars 2010 #13 Skrevet 31. mars 2010 "Imponert" over hvor mange som tror at respekt og aksept ligger i plastpupper. Dette viser bare hvor sykt det samfunnet vi lever i er. Fiks heller det som faktisk MÅ fikses, nemlig hodet.
Djungelvrål Skrevet 1. april 2010 #14 Skrevet 1. april 2010 (endret) Vi har hørt det 100ogørten ganger ja!! BRUTAL MANN (HAHA) VI HAR SKJØNT DET!!!!!! Det oooooser respekt av puppene mine!!!! Så det så!! Endret 1. april 2010 av Vinnie
Gjest lolita___ Skrevet 1. april 2010 #15 Skrevet 1. april 2010 må du blande deg i alt herrigud så sykt irriterende du er.Jeg personlig mener at det er pent med silikon du slipper bh,klærne sitter perfekt,puppene er faste og fine.Jeg har normale pupper 75c,men hadde tatt silikon hvis jeg hadde råd.Man lever en gang og da skal man være fornøyd med seg selv. Men til ts er det lurt å ta silikon i amsterdam??Synest du bør gjøre det i Norge.Skeptisk til disse landene selvom det er billig.. Har en venninne som fikk fikset nesen sin for bare 10 000 i iran,men hun sier at de er eksperter der fordi iranere har så store neser hihihi:P Resultatet ble kjempe bra stoooooor forskjell
Gjest brutal_mann Skrevet 1. april 2010 #16 Skrevet 1. april 2010 Vi har hørt det 100ogørten ganger ja!! BRUTAL MANN (HAHA) VI HAR SKJØNT DET!!!!!! Det oooooser respekt av puppene mine!!!! Så det så!! Så lenge du, og andre, fremdeles tror at plastpupper er det som må til for at du skal bli likt av andre (menn) så har dere ikke forstått en dritt.
Gjest brutal_mann Skrevet 1. april 2010 #17 Skrevet 1. april 2010 @lolita Om du har 75c og vurderer plastpupper har du seriøse problemer. Problemer som sitter mellom ørene.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. april 2010 #18 Skrevet 1. april 2010 må du blande deg i alt herrigud så sykt irriterende du er.Jeg personlig mener at det er pent med silikon du slipper bh,klærne sitter perfekt,puppene er faste og fine.Jeg har normale pupper 75c,men hadde tatt silikon hvis jeg hadde råd.Man lever en gang og da skal man være fornøyd med seg selv. Men til ts er det lurt å ta silikon i amsterdam??Synest du bør gjøre det i Norge.Skeptisk til disse landene selvom det er billig.. Har en venninne som fikk fikset nesen sin for bare 10 000 i iran,men hun sier at de er eksperter der fordi iranere har så store neser hihihi:P Resultatet ble kjempe bra stoooooor forskjell Hva skal du med silikon hvis du har 75c i bh størrelse? C cup er stort.
Djungelvrål Skrevet 1. april 2010 #19 Skrevet 1. april 2010 Så lenge du, og andre, fremdeles tror at plastpupper er det som må til for at du skal bli likt av andre (menn) så har dere ikke forstått en dritt. Jeg har aldri hatt problemer med å bli likt av menn, ikke nå og ikke uten silikon.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 1. april 2010 #20 Skrevet 1. april 2010 Samme her, jeg tok ikke silikon for å bli bedre likt av menn. Jeg gjorde det kun for å føle meg bedre, da jeg ble litt slaskete etter å ha gått ned en del i vekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå