Rime Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Jeg er sikker på det har vært flere tråder om REN her tidligere, men får ikke opp noen resultater når jeg søker. Beklager derfor hvis jeg stiller spørsmål som har blitt stilt tidligere. Jeg lurer på hvor man får kjøpt disse produktene, og om de kan bestilles billigere på nett(hvor?) Er det noen favoritter som anbefales?
*Joyce* Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Her i Oslo selges REN ihvertfall på Fredrik & Louisa og på Cubus-avdelinger med store parfymeavdelinger (Karl Johan og Oslo City, bl.a.). Jeg har også bestilt fra Lookfantastic og HQhair, det kan lønne seg avhengig av pundkursen. Strawberrynet har også fått inn noe REN nå, men ikke hele serien. De er dog veldig billige på det de har.
cellar Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har kjøpt mine REN-produkter på kosmetikkavdelingen på Cubus. Her har de iallefall et stoort utvalg av denne serien, til og med produkter som dufter forskjellig - selv om det er akkurat samme produkt. Jeg liker iallefall den ene RENse-flaska (hoho ), og har tenkt å prøve meg på skrubben etterhvert.
Lisama Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Først av alt, det er ingen produkter hos REN som er det samme, men med ulik lukt. Alle produkter har forskjellig lukt, du har nok bare luktet på fire forskjellige såper eller body kremer Usikker på hvor du kan kjøpe det på nett, men jeg selger det hvertfall på jobben (Cubus-parfymeri). Har selv mange favoritter innen merket, så det kommer an på hva du er ute etter (ansikt, kropp osv..) Har selv blitt smittet av REN-basillen, noe som førte til at hele badeskapet mitt er fyllt opp med produktene deres, hehe. Men hvis jeg må plukke ut noen favoritter, så må det være: - Jojoba-skrubben til ansiktet. Definitivt den beste peelingen jeg har prøvd, og du får utrolig mye for pengene! 250 ml. for 245 kroner tror jeg. Har hatt min i 6 måneder nå og den nærmer seg fremdeles ikke tom, selv med ukentlig bruk - Detox masken for ansiktet. En leiremaske som renser godt i dybden. Den er fantastisk, rett og slett. - Citrus håndkremen. En veldig rik håndkrem som gjennomfukter og er meget drøy i bruk. Her får du også mye produkt for lite penger, 300 ml. for 245 kroner. Eneste dumme med denne er at det er en pumpeflaske, og jeg kan derfor ikke ha den med i vesken. - Omega serumet. Et serum av olje som kan brukes både om dag og natt. Var veldig negativ til denne først ettersom jeg har uren hud, men jammen santen funket den på det også. Jeg kaller det bare mirakel-serum, huden ser fantastisk ut om morgenen når jeg bruker denne Tror dette er min all-time favourite hos REN. Kunne listet opp mange flere produkter, men det hadde vel nesten blitt hele sortimentet, hehe.. Håper du blir like fornøyd som jeg er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå