Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Jeg skjønner ikke helt, hvordan kan noen ikke like pizza? For pizza kan man jo ha alt mulig på som man bestemmer selv. Ikke alle liker løk eller tomater, men det må vel være noe man kan ha på som man liker, eller? Eneste må jo være at der er bunnen de ikke liker? men den kan man jo også lage forskjellige der. Noen her som ikke liker pizza? Og hvis så, hva er det med pizzaen du ikke liker?
Twink Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Jeg kjenner et par stk som sier de ikke liker pizza, det de mener med det er at de ikke liker ferdigpizza ala Grandiosa og slikt. Hvis man ikke er vant med hjemmelaget pizza, men bare har smakt butikkvariantene, blir det jo da til at de ikke liker pizza. Jeg kan ikke fordra frossenpizzaene, men er veldig glad i hjemmelaget! 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Jeg skjønner ikke helt, hvordan kan noen ikke like pizza? For pizza kan man jo ha alt mulig på som man bestemmer selv. Ikke alle liker løk eller tomater, men det må vel være noe man kan ha på som man liker, eller? Eneste må jo være at der er bunnen de ikke liker? men den kan man jo også lage forskjellige der. Noen her som ikke liker pizza? Og hvis så, hva er det med pizzaen du ikke liker? Jeg er enig i at det er uendelige variasjoner når det gjelder pizzafyll, men jeg har en kamerat som ikke spiser smeltet ost, og av den grunn ikke spiser pizza.. Det MÅ være ost på for å kunne kalles en pizza, synes jeg!
Sølvdugg Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 har en kamerat som ikke spiser smeltet ost, og av den grunn ikke spiser pizza.. Det MÅ være ost på for å kunne kalles en pizza, synes jeg! Spiser han ingen ost? Ikke chedda, jarlsberg, moarella, nothing? For ost er jo ikke bare norwegia tenker jeg
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Spiser han ingen ost? Ikke chedda, jarlsberg, moarella, nothing? For ost er jo ikke bare norwegia tenker jeg Han kan til nød spise ost på smørbrød og baguetter, men er ikke særlig glad i det, men når osten er varmet og smeltet som på pizza, lasagne, ostesmørbrød o.s.v klarer han ikke spise det, han synes det er kvalmende.. Jeg ELSKER smeltet ost, så jeg skjønner det ikke, men, men..
Sølvdugg Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 Han kan til nød spise ost på smørbrød og baguetter, men er ikke særlig glad i det, men når osten er varmet og smeltet som på pizza, lasagne, ostesmørbrød o.s.v klarer han ikke spise det, han synes det er kvalmende.. Jeg ELSKER smeltet ost, så jeg skjønner det ikke, men, men.. Hehe, jaja hver sin smak. Men jeg er enig med deg
Jerry Lee Skrevet 30. mai 2017 #8 Skrevet 30. mai 2017 Er det noe å henge seg opp i, da? Alle liker ulike ting. Og, ja..noen liker av forskjellige grunner ikke pizza. For min egen del..bring it on! b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #9 Skrevet 31. mai 2017 Jeg liker ikke pizza, synes det er ekkelt med stekt ost. Grandiosa osv synes jeg ikke er menneskemat. Pizza fra Pizzabakeren, Peppes osv, blir alt for fettete. Hjemmelaget kan gå an, men da skal det være minimalt med ost på den. Anonymkode: 1af7f...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #10 Skrevet 31. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke pizza, synes det er ekkelt med stekt ost. Grandiosa osv synes jeg ikke er menneskemat. Pizza fra Pizzabakeren, Peppes osv, blir alt for fettete. Hjemmelaget kan gå an, men da skal det være minimalt med ost på den. Anonymkode: 1af7f...ee8 Pizza må ikke ha ost i det hele tatt Anonymkode: f5044...122
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #11 Skrevet 31. mai 2017 Pizza er for dem som ikke kan lage mat. Har aldri satt tennene i en pizza og kommer aldri til å gjøre det heller Anonymkode: 5fe7e...08a
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #12 Skrevet 31. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pizza er for dem som ikke kan lage mat. Har aldri satt tennene i en pizza og kommer aldri til å gjøre det heller Anonymkode: 5fe7e...08a Ja for italienere er ikke kjent for å kunne lage mat ihvertfall... Merkelig utsagn. Så lenge det ikke er frossenpizza man bare slenger inn i ovnen, for i det tilfellet er jeg enig. Det krever ingen andre kunnskaper enn å slå på en ovn, og sette på riktig temperatur og tid. Anonymkode: d62b2...a21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå