Gjest undrer Skrevet 20. mars 2010 #1 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg (jente) foretrekker å bruke glidemiddel både under handjob og samleie. Meeeen, nå har jeg blitt singel, så da må man jo ta visse forhåndsregler. Kan man bruke glidemiddel på penis, for så å trygt ta på kondom og ha samleie? Eller sklir kondomen av da? Noen som har erfaring med dette? Blir jo "litt" turnoff å begynne å vaske av glidemiddelet før man vorspielet går over i samleie liksom..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikken Skrevet 20. mars 2010 #2 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg har brukt glidemiddel under kondomen utallige ganger - den har aldri sklidd av. Når den sklir av er det gjerne pga feil størrelse og/eller at man ikke får den ordentlig på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 20. mars 2010 #3 Del Skrevet 20. mars 2010 helt trygt med glidemiddel under Mange gjør det også for at den skal være lettere å ta på og for bedre følelse for mannen. bare husk på at glidemiddelet er vannbassert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 20. mars 2010 #4 Del Skrevet 20. mars 2010 Ahhh supert!!! :D Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå