Anglofil Skrevet 24. mars 2010 #21 Skrevet 24. mars 2010 Kommer veldig an på egentlig. Da jeg kjøpte første sesong av Numb3rs var det f.eks norske subtitles på den. Men ja, du må nok belage deg på at det ikke er det i utgangspunktet. Mvh Yvonne
Yme Skrevet 24. mars 2010 #22 Skrevet 24. mars 2010 Det er ikke mulig så vidt meg bekjent. Mvh Yvonne Takk!
Jade Skrevet 26. mars 2010 #23 Skrevet 26. mars 2010 Har kjøpt MASSE på play.com og har alltid fått det jeg har bestilt. De har mange av mine favoritter fra 90-tallet til £2.99 Jeg pleier å kjøpe kun fra play.com og ikke via andre selgere der. Nå er generelt leveringstiden lang fra England. Merker det fra feelunique.com også som nå tar nesten 3 uker!! Jeg har også pleid å ha pund som valuta, men om det blir trukket i euro vet jeg faktisk ikke...? Det står sikkert på kontoutskriften. Uansett lurt å holde seg godt under 200-grensa for sikkerhetsskyld!
tineline Skrevet 31. mars 2010 #24 Skrevet 31. mars 2010 Min siste ordre hos play gikk gjennom for noen dager siden, og den sto oppført i pund. De har neppe lov til å trekke meg i euro i så fall. Jeg er veldig glad i play, har brukt det til faglitteratur også - om enn i noe begrenset omfang. Kjøpte nylig en sesong med ALIAS til rundt hundrelappen derfra. Og pass på - de har boksalg så det suser innimellom (og så klart dvd-salg).
Zzyzx Skrevet 1. april 2010 #25 Skrevet 1. april 2010 Kommer veldig an på egentlig. Da jeg kjøpte første sesong av Numb3rs var det f.eks norske subtitles på den. Men ja, du må nok belage deg på at det ikke er det i utgangspunktet. Mvh Yvonne Det skal uansett stå i produktbeskrivelsen slik at man vet det før man bestiller. Jeg har kjøpt mange DVD-er med norsk tekst fra Play.
Anglofil Skrevet 1. april 2010 #26 Skrevet 1. april 2010 Det skal uansett stå i produktbeskrivelsen slik at man vet det før man bestiller. Jeg har kjøpt mange DVD-er med norsk tekst fra Play. Enig i at det burde stå, men ofte det ikke står (har jeg opplevd ihvertfall). Mvh Yvonne
lilleGrethe Skrevet 3. april 2010 #27 Skrevet 3. april 2010 Jeg handler mye på play.com - men jeg bor i England da, så har ikke så mye erfaringer med hvordan det er å handle fra Norge. Stort sett er det rask levering. En av grunnene til at Play.com er så billige er at de er basert på Jersey, en av de britiske kanaløyene, så de har ikke moms. Men husk det er forskjell på å bestille fra Play.com og playtrade. Hvis man kjøper fra play.com er det direkte fra play, men hvis man kjøper fra playtrade, er det litt som å handle på eBay. I forhold til norsk teksting på filmer, varierer det noe. Filmene er beregnet på det britiske markedet, så de fleste filmene har i det minste teksting på engelsk for døve. I tillegg har noen av filmene også teksting på andre språk, så man kan jo få norsk teksting hvis man er heldig. Det står oppgitt for hver film under Technical Details, sjekk om det står Norwegian under Subtitles.
Gjest Bond Skrevet 3. april 2010 #28 Skrevet 3. april 2010 Jeg har også kjøpt mye derfra - både spill, klær og film, og ikke minst mye musikk. Om man ikke er utålmodig, kan man ofte finne spill for under 20-lappen. Kjøpte min Dragon Age en liten måned siden for 17.99, så om man ikke må få kjøpt spillene med en gang, får man de ofte billig derfra - det er jo ofte salg der. Har også kjøpt mange tv-serier, men passer alltid til å komme under 200-grensen. Liker at man ikke må betale porto
Mischa Skrevet 6. april 2010 #29 Skrevet 6. april 2010 Jeg har også handlet mye fra play.com, stort sett cd'r, spill, film og bøker. Kan ikke fatte og begripe at de ikke tar frakt for bøker Men fint for meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå