Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #1 Del Skrevet 20. mars 2010 For noen uker siden møtte jeg en KJEMPE herlig gutt. Han er heelt anderledes enn hva jeg egentlig faller for.(Er mer den som faller for "bad boy"-gutta). Han drikker ikke(ikke som jeg vet), han røyker ikke, han trener mye, han er ikke en sånn typisk "ladies man". Vi har ikke vært intime. Verken kysset, hatt sex- ikke en gang tatt hverandre i hånda. Han fortalte han gikk på skolen min, så i friminuttene var vi mye sammen. Så fikk jeg ferie i en uke. Og forrige mandag, startet jeg opp igjen. Har ikke sett han så mye siden. HVERT friminutt, det eneste jeg gjør er å se etter han. (ser han sjeldent. men tror ikke han ser meg). forrige helg+denne har jeg BARE sitti på facebook, for å se om han logger på. Jeg titter på jentevennene hans, og får vondt i hjertet når jeg ser hvor pene de er. Jeg har snakket med han et par ganger før på face. Og han var ikke som de fleste andre gutter. Han skrev mange :D og , han stilte meg spm. osv. Jeg er 17 år. Og følelsen at jeg er sååå desperat "dreper" meg. Jeg syns dette er UTROLIG flaut og klarer dermed ikke å snakke med noen venner om dette. Jeg bruker egentlig LANG tid på å bli glad i noen, men er allerede glad i han. Og har så innmari lyst til at han skal begynne å snakke med meg, og ikke bare som en venn. Jeg burde vel vært over denne "barneskole-forelskelsen", som mange kaller det? Jeg drømmer om han nesten hver natt. noen som har vært i samme situasjon som kan prøve å hjelpe meg å "komme over han"? Føler meg utrolig teit som sier det. I og med at det aldri har vært noe mellom oss. Blir helt gal! vil jo egentlig bare skru av pc'en og dra ut med mine venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 21. mars 2010 #2 Del Skrevet 21. mars 2010 Kan jeg spørre, hvordan møttes dere? På fest? Og hvordan var stemningen mellom dere da? Du trenger jo ikke måtte komme over en du kanskje har sjans på! Men altså, forelskelser kommer og går når man er tenåring, det er vel kanskje ikke første gang du er betatt av noen. De går ofte over, i allefall om man ikke ser dem noe mer. Men det går jo an her og forsøke få litt kontakt? I stedet for å snoke rundt på facen hans og plage deg selv, så kan du jo sende ham en hyggelig melding? Hva har du å tape? Det trenger ikke være noe stort. Flørt litt, smil litt ekstra pent når han går forbi! Nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phronima Skrevet 21. mars 2010 #3 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Jeg ser ikke noen grunn til at du behøver å "komme over han". Kanskje er det starten på noe veldig fint. Som Becka nevner, ta første steget selv, fremfor å overanalysere og bekymre deg. Hva med å spørre han ut på en gåtur, eller en kaffe? Endret 21. mars 2010 av phronima Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå