Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:tristbla:

Vi driver å lager "opplæringsvideoer" på jobben, da vi planlegger å ansette mange nye medarbeidere. I denne forbindelsen er jeg mye på video. Og tror ikke jeg har vært så deprimert på lenge...

Jeg er så ufattelig stygg på video at det er nesten usannsynlig.

Jeg føler(og håper) at kamera forandrer mine ansiktstrekk totalt. Jeg har på film verdens tykkeste ansikt uten kinnbein, uten struktur- bare en sånn rund masse liksom..

Men dette føler jeg ikke samsvarer med det jeg ser i speilet og siden jeg får en god del oppmerksomhet på gaten, så jeg antar at jeg ikke kan være SÅ stygg i virkeligheten.

Er det andre som også ser en annen person på kamera? Jeg håper virkelig at det ER kameraet som fordreier uttrykket, og ikke hvordan jeg virkelig ser ut..

Bilder er heller ikke lett for meg, men ikke så ille som det overnevnte

:tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bare at du blir ukomfortabel når du visste at kameraet var der da? At du dermed er mer anstrengt/unaturlig enn du vanligvis er? Kan ikke si noe om hvordan jeg er foran kamera, for det unngår jeg :P

Skrevet

Det er ikke bare at du blir ukomfortabel når du visste at kameraet var der da? At du dermed er mer anstrengt/unaturlig enn du vanligvis er? Kan ikke si noe om hvordan jeg er foran kamera, for det unngår jeg :P

Neida, jeg snakker om faktisk endring av ansiktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...