Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert om du dukket opp på første date og det var flere kvinner enn deg tilstede?

Gjest Elijah

Anbefalte innlegg

Gjest Elijah

Dette er en tanke jeg har leket med i flere år, men har enda ikke tatt steget og faktisk utført det.

Sett at jeg møter 3-5 kvinner i løpet av en uke og har lyst til å møte dem alle igjen. Hvorfor ikke møte dem alle samtidig?

Litt som Elimidate eller Ungkaren? Ser jo ikke ut til at jentene har så mye imot det der ihvertfall ;)

Spent på om jeg tør å prøve dette noen gang.

Hvordan hadde du reagert? :)

Selvfølgelig hadde dette ikke vært aktuelt om dette var date nummer ti. Settingen er en første date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Airi Chikako

Nåvel. Nå trenger ikke realityprogrammer ha noe særlig med virkeligheten å gjøre. Jeg hadde i alle fall gått hjem igjen. Det hadde jeg gjort uansett om det viste seg at du data flere enn meg samtidig, forsåvidt. Men så er jeg litt gammeldags og ikke helt på date-kjøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Da tror jeg at jeg hadde begynt å lure på hvem i all verden det var jeg var på date med :fnise:

Håper du hadde fortalt meg det FØR jeg kom dit ;) Folk som melder seg på Ungkaren vet jo om konseptet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok blitt litt satt ut og litt paff. Og litt usikker og kanskje litt sur, og sannsynlegvis gått heim.

Men, når det er sagt, er du flink å prate for deg, og får alle til å føle seg vel og tar det med humor og litt sjarm, så kan det jo kanskje bli en litt sånn morsom greie.

Du kan jo risikere at du enten endar opp aleine utan ein einaste date, eller at alle damene begynner å prate i lag og blir venninner. Da blir det kanskje ikkje noko særleg oppmerksomheit på deg.

:fnise:

Men, lykke til! Det treng du kanskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da hadde det vært tydelig at du ikke var interessert. Jeg hadde dratt hjem og kastet alle tanker på deg vekk for jeg ville ikke ha kastet bort noe mer tid på deg.

MEN - det er fordi jeg vet hva jeg vil ha, og den som vil ha meg vil ikke være i tvil om at jeg er den han vil ha.

Finnes nok av usikre/utrygge jenter der ute, så det er vel også de du er på jakt etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elijah

Hehe.

Kanskje vi må kalle det noe annet enn en date da?

Jeg kan jo si at jeg skal møte noen nye venner på en kafe og at det hadde vært kult om hun joinet oss. Det er jo bare et møte. Vær litt sporty da ;)

Og ja, hvis det blir noen nye venninner ut av dette så er jo det helt fabelaktig! :)

Jeg tror vi 6 her i tråden kunne hatt en fabelaktig "date" sammen :fnise:

Hva sier dere? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, hvis det blir noen nye venninner ut av dette så er jo det helt fabelaktig! :)

Vi kan jo bli venninner vi, så kan du fortelle om detta prosjektet ditt til meg etterpå :duskedame: Høres ut som det kan bli interessant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde fått vite det på forhånd så hadde du ikke fått deg en ny "date" med meg -om jeg ble overrasket på stedet så hadde jeg bare tenk "seriøst, er du helt tett i huet?" sendt en melding til noen venner og dratt ut på byen for å kose meg med folk jeg faktisk har en interesse av å ta en pils med! Og det handler ikke om selve situasjonen du hadde planlagt å sette meg i, men om dine holdninger og personlighet.

Nå skal det sies at jeg heller ikke er noe fan av konseptet "dating".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde fått vite det på forhånd hadde jeg ikke stilt opp.

Om jeg uvitende møtte opp, så hadde jeg nok gått videre til et annet sted, etter å ha spurt noen av de andre jentene om de ville bli med på en annen pub. Så kunne vi diskutert hva for en raring du var, og ellers delt elleville datinghistorier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en tanke jeg har leket med i flere år, men har enda ikke tatt steget og faktisk utført det.

Sett at jeg møter 3-5 kvinner i løpet av en uke og har lyst til å møte dem alle igjen. Hvorfor ikke møte dem alle samtidig?

Litt som Elimidate eller Ungkaren? Ser jo ikke ut til at jentene har så mye imot det der ihvertfall ;)

Spent på om jeg tør å prøve dette noen gang.

Hvordan hadde du reagert? :)

Selvfølgelig hadde dette ikke vært aktuelt om dette var date nummer ti. Settingen er en første date.

Jeg hadde tenkt "omg, så tacky", og gått...

Halve meninga med en date er jo å finne ut om man passer sammen. Tror neppe en date med 9 andre kvinner, hadde fått mange til å åpne seg.

Jeg hadde nok også tenkt mitt om at du var veldig rask til å kaste deg ut i dating. Skal en dømme etter flørtinga di på forumet ellers, stemmer det vel ganske så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elijah

Vi kan jo bli venninner vi, så kan du fortelle om detta prosjektet ditt til meg etterpå :duskedame: Høres ut som det kan bli interessant :P

Å bli din nye venninne er nok litt vanskelig for meg. Håper du forstår :tristbla:

Jeg tror vi kunne fått det ganske moro sammen :fnise:

Hva venter du på, kvinne? ;)

Jeg synst det er morsomt å lese alle svarene her og jeg undres også på om dere faktisk hadde gått hjem slik dere sier.

Hva er egentlig galt med at 5 nye mennesker møtes? The more the merrier? :)

Jeg heller er ikke noen fan av dating (år siden sist), så jeg så for meg at dette kunne være en kul variant.

Ahhh....Jeg ser for meg at jeg og virw akkurat har møtt hverandre ute på en kaffebar og sitter å prater i en sofa. Morsom og avslappet atmosfære. Plutselig dukker Alyah opp. Hun nøler litt når hun ser oss, men kommer smånervøst trippende bort til oss. Elijah: Hey Alyah! Hyggelig at du kom. Hils på virw. Jeg må en snartur på do. I mellomtiden kan dere bli bedre kjent ;)

Åpen slutt....

-L-

God idè angående fest. Definitivt en litt bedre setting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli din nye venninne er nok litt vanskelig for meg. Håper du forstår :tristbla:

Hva venter du på, kvinne? ;)

Jeg synst det er morsomt å lese alle svarene her og jeg undres også på om dere faktisk hadde gått hjem slik dere sier.

Hva er egentlig galt med at 5 nye mennesker møtes? The more the merrier? :)

Jeg heller er ikke noen fan av dating (år siden sist), så jeg så for meg at dette kunne være en kul variant.

Ahhh....Jeg ser for meg at jeg og virw akkurat har møtt hverandre ute på en kaffebar og sitter å prater i en sofa. Morsom og avslappet atmosfære. Plutselig dukker Alyah opp. Hun nøler litt når hun ser oss, men kommer smånervøst trippende bort til oss. Elijah: Hey Alyah! Hyggelig at du kom. Hils på virw. Jeg må en snartur på do. I mellomtiden kan dere bli bedre kjent ;)

Åpen slutt....

-L-

God idè angående fest. Definitivt en litt bedre setting.

En person som hadde ønsket å gjennomføre noe sånt, er ikke et menneske jeg vil dele resten av livet mitt med, som noen sa over, det sier mye om holdninger og verdier. Og når jeg dater, er det for å finne den personen, så ja, jeg hadde definitivt løpt hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Elijah

En person som hadde ønsket å gjennomføre noe sånt, er ikke et menneske jeg vil dele resten av livet mitt med, som noen sa over, det sier mye om holdninger og verdier. Og når jeg dater, er det for å finne den personen, så ja, jeg hadde definitivt løpt hjem.

Jeg kan respektere at ikke alle passer for alle. Men jeg er nysgjerrig...

Nøyaktig hva sier dette om mine holdninger og verdier? Og hvorfor byr det deg slik imot?

Personlig synst jeg det sier mye positivt. Jeg er den mest ærlige personen jeg kjenner og særlig i møte med nye kvinnelige bekjentskaper.

Ikke slik som flere jeg kjenner som går gjennom den kjedelige og løgnaktige datingprosessen før det plutselig plumper ut av dem på date nummer 10 at de har en datter fra før av og er nyseparert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg først og fremst innsett at dette var en mann det aldri kunne bli noe mer med, og jeg hadde enten gått, eller satt meg ned for å se om jeg var interessert i å ha ham som en venn. Om vi på forhånd hadde flørtet og det lå litt i luften at det kanskje kunne bli noe mer hadde jeg blitt såret og sint og dratt derfra på sekundet.

Kan jo nevne at jeg ikke dater i den forstand, og synes det er litt ekkelt med mennesker som har flere i kikkerten samtidig. Mye mer tiltrekkende med en mann som vet hva (hvem) han vil ha og satser på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan respektere at ikke alle passer for alle. Men jeg er nysgjerrig...

Nøyaktig hva sier dette om mine holdninger og verdier? Og hvorfor byr det deg slik imot?

Personlig synst jeg det sier mye positivt. Jeg er den mest ærlige personen jeg kjenner og særlig i møte med nye kvinnelige bekjentskaper.

Ikke slik som flere jeg kjenner som går gjennom den kjedelige og løgnaktige datingprosessen før det plutselig plumper ut av dem på date nummer 10 at de har en datter fra før av og er nyseparert.

Jeg synes det sier mye om holdninger og verdier når man inviterer med seg mange på én og samme date. I mine øyne signaliserer det flere ting.

1. Personen har ikke (i mine øyne) respekt for meg. Hadde jeg blitt invitert på date, uten å få opplyst at det skulle være flere tilstede, hadde jeg ansett det som en invitasjon gitt på falske premisser. Som du sier, fellesdater er ikke folk flest sin oppfatning av det å date, derfor burde du ha takt nok til å gi beskjed om det først.

2. Jeg hadde stilt meg selv spørsmål om personen kunne være oppriktig interessert i meg. Hvis han datet opptil flere på en gang, hadde jeg ikke sett på det som om han var interessert i meg. Han spilte på flere hester, og jeg hadde lurt på om han kunne ha oppmerksomheten sin rettet mot meg og det å bli kjent mot meg, når han tydeligvis drev på med sånne prosjekter.

3. Det er sikkert "nyskapende", men jeg synes ikke noe om noen som driver på med flere på en gang. Jeg hadde nok også tenkt mitt om at du var type player og useriøs.

Kall meg gjerne fordomsfull, men sånn hadde jeg tenkt. Jeg datet hyppig og ofte selv som singel, men jeg forholdt meg til en fyr av gangen. Dobbeldating har aldri vært min greie. Sier jeg ja til å date noen, er det i mine øyne forpliktende nok til at jeg skylder vedkommende en fair sjanse til å la ham bli kjent med meg og vica versa. Har man ikke nok interesse til å ta seg tid til det, sier det litt om hvor betatt man er av vedkommende, slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella

Hvis du hadde advart meg om det på forhånd, ville jeg avlyst daten. Hvis jeg bare dukket opp og det var flere andre kvinner der, hadde jeg blitt fornærmet og sint, og jeg hadde rett og slett gått igjen, etter å ha fortalt deg hva for en dust du er. Det er jo bare utrolig uhøflig å skulle invitere flere kvinner på date, for så å skulle "eliminere" de du ikke liker så godt! Nei, dette var en syk ide altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...