Gjest Miam Skrevet 20. mars 2010 #1 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg kom over en artikkel i sted hvor det var avbildet en iPhone og en annen mobil. Så at iPhonen hadde en slags blå bakgrunn, og nå lurer jeg på om jeg også kan få en annerledes bakgrunn til telefonen, enn den kjedelige standarden? Nå mener jeg altså bakgrunn som den fargen som er "bak" ikonene når telefonen er låst opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 20. mars 2010 #2 Del Skrevet 20. mars 2010 Ja det kan du! Hvis du går inn på apple store og søker på backgrounds eller wallpapers komme det opp noen gratis apps som du kan laste ned, og her finnes hauger og lass med bakgrunne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 20. mars 2010 #3 Del Skrevet 20. mars 2010 Ops leste visst innlegget ditt litt for fort! Bak ikonene jah...det er jeg ikke sikker på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #4 Del Skrevet 20. mars 2010 Nei, da må den jailbreakes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 21. mars 2010 #5 Del Skrevet 21. mars 2010 Nei, da må den jailbreakes. Søren da! Jaja, takk for svarene deres uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violently Happy Skrevet 22. mars 2010 #6 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Pixelgirl har bakgrunnsbilder til iPhone, hvis man klarer å "jailbreake" mobilen. Endret 23. mars 2010 av Violently Happy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå