spørsmålstegnet Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Når programmet heter Norske Talenter, så bør de jo ansette noen som har talent i å redigere programmet også.. Jeg så på det igår, og de klipper så intenst og så slitsomt at man skulle tro at ALT var n musikkvideo. De er jo helt tragiske til å redigere. Når han buktaleren hadde med dukka si, så så vi nesten ikke buktaleren. Det var nærbilde på kaninen hver gang kaninen snakka. Når noen danser, så er det ofte nærbilde av ansiktet og IKKE fotarbeidet. De klipper inn veldig ofte dommerreaksjonen, programmlederne, og publikum. Klart det er greit å se litt hvordan dem reagerer, men det går jo utover helhetsinntrykket til selve det som står på scenen. Er det ingen andre enn meg som blir irritert av det eledige arbeide produksjonen gjør? De norske produsentene senker seg ned på nivået til den engelske og den amerikanske versjonen, og vi ser jo nesten ingenting av hva som skjer. Greit nok at det er nærbilde av ansiktet på en som står stille og synger, men hva er poenget å ha nærbilde av ansiktet til en som gjør feks jo-jo triks?????? Noen som har lyst til å være den "gamle grinete kjerringa i nabolaget", og sende inn klage til programmet!!!? Hva er poenget med å se på programmet når det er så elendig arbeid i hvordan det skal nå ut til seerne..
Gjest Marlo Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Sånn har det alltid vært i mange programmer. De er litt bedre i USA og Storbritania når det gjelder slike programmer, men jeg blir alltid irritert der også, når de filmer dommerenes reaksjoner, men utelater å vise hva de får reaksjon av.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Noen ganger klipper de inn scener fra andre episoder også. Husker i fjor av norske talenter så skifter jo programlederene klær frem og tilbake mellom scener. Tror de setter inn reaksjoner på dommeren fra andre episoder, så de reagerer på A, men vi tror det er B.
spørsmålstegnet Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2010 Tenk om de gjorde det samme på fotballkamper.. Masse innklippsbilder, og masse fokus på tilskuere, dommere, trenere og kommentatorere. Jeg forstår ikke hvordan produsentene ikke skjønner at vi seere vil få med seg det som skjer på scenen og ikke reaksjoner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå