Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Blir så sår og har vondt i en uke etter sex (eksem?) Har vært sammen i 15 år, og dette påvirker sexlivet..... noen som har noe råd? Er veldig skeptisk til glidekrem da jeg har så sensetiv hud......
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Snakk med fastlegen/gynekologen din. Det finnes medisin som kan hjelpe. Ellers har jeg ikke annet råd enn å ikke ha samleie før du er våt nok og ikke kjenner noe ubehag.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Anbefaler Luksus glidemiddel. Vannbasert og passer til de som er sensitiv. Bruker den selv
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Mann her, men deler en oppdagelse jeg selv hadde om noe lignende. Var plaget av sårhet og stram forhud i lange perioder, og fikk til og med medisinsk behandling for dette. Dette ordnet seg bare ved bruk av nøytral intimsåpe, da jeg nok hadde vasket meg med vanlig såpe litt for ofte. Så vurder om såpen du benytter er mild nok for deg: test også med mer moderat renhold dersom du har tendenser til å overdrive, (og det motsatte om du har anlegg for å være litt lite nøye)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå