Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier så lurer jeg på hva dere gjør på kveldene?

Hva gjør dere eventuelt når dere har barnefri?

Bare lurer :) (Kanskje jeg får noen tips ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går i trening, vasking, titting på film/tv. Ut å gå en tur.

Gjest Kjersti
Skrevet

Min mann og jeg, vi gjør mye rart :yvonne:

Stort sett alltid er jeg hjemme i 15.30 tiden, da har jeg hentet minien (3.5 år) i barnehagen. Så spiser vi litt, mens vi venter på pappa. Han kommer nelig ofte lovlig sent hjem, sånn 17.30 - 18.00 tida, stort sett, da han har en noe krevende jobb. Da tuller / leker / koser han seg med minien før det bærer i seng, minien er ei skikkelig pappajente og foretrekker at det er pappa som bader, når det skal bades og leses når det skal leses, og synger når det skal synges.

Så er det mamma og pappa tid, stort sett drar jeg på trening en times tid mens leggingen er i full gang, så kommer jeg hjem til en ganske veloppdragen mann som har hengt noen klær som er til vask eller gjort andre små, men viktige huslige ting. Ofte finner jeg han med strykejern i ene hånda, mobiltelefon i andre, og ett virrvarr av papir og skjorter på strykebrettet.

Så bare koser vi oss, han forteller om sin dag, jeg later som jeg er over middels interessert, jeg forteller om min dag, han demonstrerer tydelig at han ikke er interessert i det hele tatt :sjenert: men henter seg inn igjen med smiger og vakre ord.

I det siste har vi begynt å spille Super Mario på Wii sammen, en ganske syk hobby for to stykker i slutten av 20 årene, men morro er det!

Skrevet

Så moro, Super Mario er jo gøy!!

Føler bare noen ganger at det er SÅ mye rutiner.. Derfor litt ålreit med input fra andre, hva dere gjør sammen med deres kjære :)

Skrevet

Se på film eller tv, spille spill, gå en tur, lese en bok, går på kino og lager mat sammen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi får som regel dilla på en serie som vi ser veldig mye av i en liten tidsperiode. Nå går det i True Blood, som vi ser 1-2 episoder av daglig. :P

Ellers kan vi trene sammen (mest i helgene), ta sol sammen eller så kan vi legge oss ekstra tidlig (typisk 9-halv 10) og lese sammen, kanskje til og med bare snakke i lag :)

Vi prøver å være litt sosiale også.

Nå studerer vi begge + at vi har ekstrajobb så blir ofte sene kvelder med studier og jobb :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Her er ett utvalg:

- konserter

- teater

- kino

- ut å spise med venner, barn eller bare oss to.

- cafebesøk med venner, barn eller bare oss to.

- gå tur

- trene

- kunst/fotoutstilling

- dansekurs - kjempe gøy!

- vi har tatt jaktkort sammen

- vi har tatt grønt kort til golf sammen

- spiller golf (mest i helgene)

- spiller tennis

- bowler

- sykler

- vi har gått på språkkurs sammen

- tv-/filmkvelder venner, barn eller bare oss to.

- spillkvelder venner, barn eller bare oss to.

- sykkelturer (om sommeren)

- båtturer (om sommeren)

- fjellturer

- skiturer

- står på rulleski (1 gang - lite velykket for min del)

Vi bor i sentrum og er veldig flink til å bruke nærmiljøet. Kan absolutt anbefale å ta et kurs sammen! Spesielt dansekurs har vært veldig kjekt! Vi har byttet på å velge - neste gang er det min tur og da blir det matlagingskurs:)

Skrevet

Vi har ingen barn enda, og TV har vi kastet så vi har mye tid til hverandre. Vi pleier å se film sammen, lage mat sammen, og vi spiller mye brettspill og kort! Eller spiller vi også mye tv-spill! (på prosjektor, siden vi ikke har TV)Hehe! vi spiller også supermario galaxy. Vi prøver også å lære å spille gitar sammen! Også trener vi sammen!! :) Selv om han er mye sterkere og sporty enn meg har vi funnet noe vi begge kan gjøre :) spinning! ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Her er ett utvalg:

- konserter

- teater

- kino

- ut å spise med venner, barn eller bare oss to.

- cafebesøk med venner, barn eller bare oss to.

- gå tur

- trene

- kunst/fotoutstilling

- dansekurs - kjempe gøy!

- vi har tatt jaktkort sammen

- vi har tatt grønt kort til golf sammen

- spiller golf (mest i helgene)

- spiller tennis

- bowler

- sykler

- vi har gått på språkkurs sammen

- tv-/filmkvelder venner, barn eller bare oss to.

- spillkvelder venner, barn eller bare oss to.

- sykkelturer (om sommeren)

- båtturer (om sommeren)

- fjellturer

- skiturer

- står på rulleski (1 gang - lite velykket for min del)

Vi bor i sentrum og er veldig flink til å bruke nærmiljøet. Kan absolutt anbefale å ta et kurs sammen! Spesielt dansekurs har vært veldig kjekt! Vi har byttet på å velge - neste gang er det min tur og da blir det matlagingskurs:)

Glemte å nevne den siste oppdagelsen - pubquiz. Veldig kjekt! Mannen har foresten veldig lyst til å gå på klatrekurs. Har litt høydeskrekk så vi får se om det blir ett fellesprosjekt eller noen han gjør alene, eller sammen med kompiser.

Gjest Mannemann
Skrevet

Som tittelen sier så lurer jeg på hva dere gjør på kveldene?

Hva gjør dere eventuelt når dere har barnefri?

Bare lurer :) (Kanskje jeg får noen tips ;) )

Enten så sitter vi sammen og ser på noe dritt som f.eks. extreme home makeover. Eller så sitter jeg pottesur fordi hun skal sjekke facebooken sin og sjekke hotmailen sin x-antall ganger.

Hvis vi er hver for oss så sitter vi i telfonen og krangler så spytta og fråden flyr ut av munnen min. Vi krangler om at vi ikke bor sammen og sånt da.

Så der har du noen tips :) Good luck!

Skrevet

Vi fant på ganske mye sammen før, men de siste månedene har det for det meste bare gått i tv titting, husarbeid, sitte foran hver sin pc på hver sin kant av rommet, eller gå ut å spise når vi får dårlig samvittighet for at vi gjør lite sammen :sukk:

Skrevet

Studenter, har ikke barn

Går mye i tvserier vi får dilla på (laster ned) og film.

Lese bøker, gjerne på senga

:humpe:

Nerde på hver sin PC

Lage mat sammen

Gå kveldsturer

Gjøre skolearbeid (eksamenstid og prosjektarbeid..)

Rydde og vaske

Spille brettspill eller kort

I helgene:

Besøke/få besøk av venner - middag, film eller vors.

Pubquiz

Kino

Vanlige ting mao, bør kanskje bli litt mer oppfinnsomme, men synes det er veldig deilig med rolige kvelder.

Har forresten planer om å:

Bake mer

Ta et språkkurs

Bevege oss litt mer, gjerne flere og lengre turer

Skrevet

-tar en tur til byen og tar en kaffe/øl/etc, kikker litt i butikker

-leser bøker samtidig på sofaen/senga

-spiller playstation

-ser på tv-serier som vi liker for perioden.

-trener sammen

-leker med kattene

-sykkeltur

Gjest Marlo
Skrevet

Ser en film

Leker med dyra - har en ilder og en hund, grusomt mye morsomt de to kan finne på :fnise:

Spiller brettspill

Spiller WoW

Drar i svømmehallen

Drar på bilturer

Dette er hva vi normalt gjør på hverdagene

Gjest smoothcriminal
Skrevet

vi liker:

-og se tv-serier vi har dilla på

-spille kort

-være sosiale

-kikke i butikker

-ta bilder med slr kamera sammen (kommer oss ut i frisk luft med det samme, en bonus)

-går turer

-sitter å nerder med hver vår data

-vaske leiligheten

-lære språk sammen

-se film

=) helt vanlige ting vil jeg anta=)

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Annenhver uke sitter eg aleine siden han er på jobb, og annenhver uke varierer det veldig. Spørs på formen min, formen hans, hans døgnrytme, min døgnrytme, osv.. Men hovedsaklig sitter vi foran pc / tv, ser film/serie/dokumentar eller er ute å råner.

Skrevet

Vi er kjempekjedelige, selv om vi bare er 20-24. Føler jeg burde bidra her for statistikkens skyld. :sjenert:

Når vi kommer hjem på ettermiddagen er vi så slitne at vi slår på tv-en og følger halvveis med mens jeg lager middag, spiser, snakker sammen og så ser vi kanskje en film eller noe. Ca en kveld i uka tar vi oss en tur ut og drikker øl, og i helgene er det akkurat det samme nesten, bare mer moro og overskudd!

Skrevet

Jeg må innrømme at vi for det meste sitter og nerder på hver vår datamaskin. Men vi lager jo ofte middag sammen da, ikke at det er så gøy akkurat. Og så er det husarbeid. Ellers hender det vi gjør noe av følgende:

- Legger oss tidlig og leser i senga

- Har sex

- Spiller poker på nettet sammen

- Ser et TV-program

- Går en tur

- Ser fotball hjemme eller på pub

- Går på kino, resturant eller biljard

- Har/går på besøk

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Etter jobb er det middag. Så drar vi på tur med hunden, eller bare slapper av med dataen. Eller vi går på kino, besøker venner eller bare kjører en tur. Blir ofte turer på fjellet, skogen om det er fint vært, gjerne grille eller bare kose seg i marka, sommer som vinter :)

Skrevet

Vi er sikkert over gjennomsnittet kjedelig :) Vi lager mat, surfer litt rundt på nett, han kan spille litt på enten PS3(sjelden) eller data(litt oftere), vi drar (hver for oss) å trener annenhverdag, ser på favorittserien sammen, ser film, går tur, har sex :lur: o.l.. Men av og til er det rett og slett bare godt å sitte i ro å bare snakke sammen og kose oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...