Gå til innhold

Kjærligheten

sivilen

Anbefalte innlegg

Hei alle kvinner og menn :) !

Jeg satt litt på chat.no for en liten stund siden og chatet for å få tiden til og gå.

Da skjer det: Jeg treffer en jente som virker sinnsykt oppegående og veldig livlig av seg. Veldig lik meg. I tillegg til dette, legger hun meg til på msn fordi jeg ber om det. Hun er veldig vakker i tillegg. Utrolig pen er hun. Da skjer det noe med meg. Jeg sover veldig dårlig den natten fordi jeg kun tenker på hun. Jeg vil ha HENNE rett og slett. Tenker på hun hele tiden. Utrolig rart, fordi jeg kjenner jo ikke en gang jenta.

Eneste som faktisk bekymrer meg litt, er at hun ikke virker noe særlig interessert. Har bare hatt henne på msn i 2-3 dager, men allikevel virker det som hun er tilbakeholden, men jeg gir ikke opp.

Jeg er generelt sett en overtroisk person, som tror på spådom osv. Jeg har blitt spådd av elisabet vinje på team eth et par ganger. og det har gått mange måneder mellom disse gangene. Hun har sagt det samme hver gang: At det er er kjærligheten jeg har spørsmål om. Og dette før jeg nesten har åpnet munnen min. Hun sa at hun hadde trukket seg tilbake (Noe hun uten tvil har gjort også!), men at det kom til å bli noe mellom oss. Jeg føler vi har utrolig mye til felles. Hun sa også at det var hun, og at tiden ville vise at hun hadde rett. ( Dette er ikke noe for folk som generelt er skepsis til overnaturlige ting. Det er mye mellom himmel og jord vi ikke kan sette fingen på)

Jeg er selvsagt veldig skeptisk til dette, men allikevel tror jeg faktisk litt på det! Tiden vil naturligvis vise :)

Det virker liksom for godt til å være sant til at jeg skal bli bedre kjent og til og med sammen med denne deilige smarte jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selvsagt veldig skeptisk til dette, men allikevel tror jeg faktisk litt på det!

Du vil i allefall tro på det, og det er forsåvidt godt nok det.

Vent leeeenge før du evt forteller jenta dette.. Du høres litt intens ut, og dette kan merkes fort gjennom msn.. Ta det litt rolig, så ser du hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...