GueSS Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Ville bare anbefale denne selvbruningskremen, fantastisk farge den gir
Jade Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Godt noen bryr seg om at selvbruningskremen gir en pen farge. Var i sentrum her om dagen, og der var et par stykker som gjerne skulle sett seg selv i dagslys (evt. spurt en ærlig venninne). Makan til orange ansikt skal du lete lenge etter! (Mulig det var foundation-bom, studerte ikke hendene).
IdaKat Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Denne må testes Men hva bruker dere i ansiktet? Antar at den kun er ment for kroppen? Har kun brukt selvbruningsbodylotion hittil, så er ganske fersk, hehe.
DDuck Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Veldig fin den ja Men jeg syns den setter seg altfor fort i hendene Så jeg får ikke vasket det vekk ordentlig der og det ser litt rart ut..
GueSS Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2010 Ja, jeg måtte bruke skikkelig skrubbekrem flere ganger for å få den av hendene :gjeiper: Så det er litt kjedelig! men det er nok verdt det
Jade Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 Har ikke erfaring med selvbruningskrem, men kan man ikke bruke hansker når man tar på? Og evt. ta litt på hendene etterpå for å få farge på de også?
DDuck Skrevet 21. mars 2010 #9 Skrevet 21. mars 2010 Tror det kan bli skjoldete med hansker på.. jeg ser for meg det er vanskelig å gni ordentlig utover og få en jevn mengde overalt :klø: Men jeg vet ikke... Jeg funderte på å kjøpe en foundation-svamp å prøve påføring med.. Har noen av dere prøvd det?
Air Skrevet 21. mars 2010 #10 Skrevet 21. mars 2010 Har fått den og syns fargen er kjempefin. I ansiktet brukte jeg Xen-Tan face tanner luxe. Brukte hansker til påføring og selv om det sikkert er lettere uten gikk det helt fint, ble ikke skjoldete.
cypress Skrevet 21. mars 2010 #11 Skrevet 21. mars 2010 Jeg bruker hansker, det funker helt fint. Ingen skjolder!
mari4ever Skrevet 21. mars 2010 #12 Skrevet 21. mars 2010 Har ikke erfaring med selvbruningskrem, men kan man ikke bruke hansker når man tar på? Og evt. ta litt på hendene etterpå for å få farge på de også? hansker e veldig lurt:) det bruker vi på salong under påføring av selvbrunings spray også ( jobber i hudpleiesalong) Jade: Ja jeg håper snart at noen sier ifra og kan være ærlig til venninene om de oransje ansiktene=) det ser virkelig helt teit ut med oransje brunkrem/tanning blir skikkelig frustrert av å se det selv. må snu meg eller ikke se på det, like før jeg sier noe til dem(A) haha
IdaKat Skrevet 23. mars 2010 #13 Skrevet 23. mars 2010 Hvor er det man forresten får kjøpt xen-tan i norge? Eller må man bestille fra en eller annen side?
cypress Skrevet 23. mars 2010 #14 Skrevet 23. mars 2010 Jeg bestilte min fra Feelunique. Vet ikke om noe sted i Norge man kan kjøpe det.
IdaKat Skrevet 30. mars 2010 #15 Skrevet 30. mars 2010 Ser at xen-tan har flere forskjellige typer lotion og at noen varer lengre enn andre osv. Noen som har erfaring med hvilke av produktene som kombinerer best med hverandre? Altså, hvilken face-tanner som passer med de forskjellige bodylotionene Kult å få ca lik farge i ansiktet som på kropp :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå