Gjest Arhirwen Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Hei! Lurer på om noen vet om man får kjøpt kleshengere til barneklær noe sted? Kan høre med klesbutikker som selger barneklær, men hvis det er noen butikker som selger det, ville jeg gjerne sjekke ut det også.
Gjest Arhirwen Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Har de?! Da må jeg ha oversett det eller noe. Får ta en titt på nettet!
Shade Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Her http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30024716
Gjest Arhirwen Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Her http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30024716 Takker! :happy: Det er øya man blir først blind på. Hehe. Men for å være litt vanskelig, er det noen som har sett ensfarget, eks. hvite eller sorte, kleshengere til barn?
Pupsilure Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Jeg kom over noen på Åhlens i går. 4 stk i tre. Hvite, rosa eller blåaktig. 49 kr. Hadde sett denne tråden før det og tenkt: hmmm, hva skal hun med kleshengere i et hobbyforum, og da jeg så dem tenkte jeg at de ville jo vært perfekte å dekorere, så da kjøpte jeg like godt en pakke Så takk til deg
Gjest Arhirwen Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Jeg kom over noen på Åhlens i går. 4 stk i tre. Hvite, rosa eller blåaktig. 49 kr. Hadde sett denne tråden før det og tenkt: hmmm, hva skal hun med kleshengere i et hobbyforum, og da jeg så dem tenkte jeg at de ville jo vært perfekte å dekorere, så da kjøpte jeg like godt en pakke Så takk til deg Hehe, ingenting er bedre enn når andre får utbytte av sånne spørsmål også! Takk for tipset - dette var sånne små hengere altså? For å være helt ærlig, så visste jeg ikke i hvilket forum jeg skulle poste denne tråden. Men tenkte at dette var det beste forumet mtp å treffe kreative mennesker som visste en del om hvor man kan finne forskjellige ting.
Pupsilure Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 Ja, det var sånne små søte hengere i treverk. Her
Gjest Arhirwen Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 Ja, det var sånne små søte hengere i treverk. Her Så fine de var!! :happy:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå