Beauté Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 (endret) Ja det er mye rart man spør om. Men jeg har en venninne som fikk sine første grå hår som 26 åring. Derfor lurer jeg på hvor vanlig dette er. Også rynker i fjeset. Er selv passert 30 og ser alderen kommer snikende. Selv om jeg er fantastisk fornøyd med huden, har aldri oversolt meg eller brukt solarium så huden min er temmelig rynkefri. Men ser jo alderstegn som sikkert bare jeg ser da. Lurer på om det er noen over 30 her som syns rynkene er tydelige. Endret 20. mars 2010 av Beauté
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Fant mitt første lange sølvgrå hår som 18 åring. Er mørk av natur, så det viste veldig godt kan du si ;-) I dag er jeg 39 og har kanskje 4-5 grå hår som jeg napper ut når jeg ser de. Fikk ellers tidlig rynker i pannen (før jeg var 30). Disse har ikke forsterket seg nevneverdig, men har fått en "sinnarynke" i tillegg, og noen små rundt øynene. Alt i alt veldig fornøyd, og får ofte høre at jeg ser yngre ut.
Kattugla Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Er akkurat fylt 40 og har begynt å få ganske mye grå hår i de siste 2 årene, men rynker har jeg heldigvis unnsluppet hittil. Det ligger nok i genene, siden hele slekten på mammas side er slik. Folk tror jevnt over jeg er ganske mye yngre enn jeg er (måtte ha med leg på utesteder til jeg var 33), noe jeg synes er passende i og med at jeg føler meg ganske mye yngre enn jeg er - jeg er nok hva de kaller "en senåring"
Gjest navnelapp Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Eg har kanskje tre-fire grå hår, frisøren min seier at eg ikkje bør nappe dei, for dei er bevis på at eg ikkje fargar håret. Han påstår at han berre har meg og ein til som kunde over 40 som ikkje fargar håret. Nokre få rynker har eg, huskar ikkje når dei byrja kome. Ingen i panna, men litt rundt augene. Resten av ansiktet er ikkje rynkete. Eg har aldri elska å sole meg, det tener eg på no. Eg har venninner som alltid har vore veldig brune og som er svært tynne, dei er mykje meir rynkete enn meg. (Eg er 43.)
crazyforgum Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 jeg var 25 da jeg oppdaget mitt første grå hår. Rynker vet jeg ikke ... jeg tror ikke jeg legger merke til det? Men jeg merker at huden er mindre elastisk, henger mer på en måte
Gjest Rosemor Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 Jeg har noen smilerynker rundt øynene, og de har jeg hatt siden jeg var 16. Ellers har jeg fått det barna kaller en "sinnarynke" i pannen, og den kom da jeg var rundt 30-35, ellers er jeg rynkefri. Men jeg tenker at de kommer nok snart, for huden er ikke like elastisk nå, som da jeg var 20. Mitt første grå hår så jeg dagen etter jeg fylte 30. Nå er jeg ti år eldre, og det har vel kommet til noen fler, men ikke så mange at jeg føler for å farge håret for å dekke over det.
Gjest Constanze Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 Jeg er 46 og har ingen grå hår. Mine foreldre er begge mørke og ingen har noen som helst antydning til grå hår, så hvis jeg er like heldig så får jeg beholde min brune manke uten å måtte ty til fargemidler enda noen år. Ser at jeg har begynt å få "smilerynker" under øynene og ser at munnvikene er blitt mer markante i det siste. Imidlertid så er jeg veldig forsiktig med solen, ligger aldri flatt på stranden lenger, liker meg best under parasollen. Røyker heller ikke - for jeg ser folk som røyker har en tendens til å se eldre ut "før tiden". Imidlertid så er jeg stolt av alderen min. Er kjempefornøyd for tiden, noe som gjenspeiler seg i det meste i livet. Har voksne barn så det er blitt mer tid til meg selv, trening og avslapping enn før.
IdaC Skrevet 22. mars 2010 #8 Skrevet 22. mars 2010 Jeg er 28, snart 29, og har fått de første gråhårene nå de siste mnd. Vet ikke om det har sammenheng med at jeg har fått barn og ikke sovet mer enn 3-4 timer i strekk i 5 mnd nå. Har også fått bittelitte granne rynker i panna, også de siste mnd, men de er nesten usynlige.
Gjest Marlo Skrevet 22. mars 2010 #9 Skrevet 22. mars 2010 Begynte å få grå hår når jeg var ca 28 år. Nå har jeg passert 30 og er ikke gråhåret, men jeg har en del grå hår. De synes ikke så veldig godt da jeg har en spesiell hårfarge (naturlig), som gjør at det grå håret blander seg godt inn. Rynker har jeg ikke sånn bortsett fra at det rynker seg litt ved øynene når jeg ler.
stortsettglad Skrevet 22. mars 2010 #10 Skrevet 22. mars 2010 Jeg er 32 og har ingen grå hår som jeg har lagt merke til. Kan vel ikke påstå jeg har rynker heller, men merker at huden rundt øynene er litt slappere, og at det kan være noen fine linjer der når jeg er litt trøtt og sliten.
Xtra_lilje Skrevet 22. mars 2010 #11 Skrevet 22. mars 2010 Jeg begynte å få grå hår i slutten av tenårene, og har farget det siden begynnelsen av tyveårene. Det er arvelig, både min mor, mormor og søster fikk grå hår tidlig. Jeg har derimot omtrent ikke rynker, noen få i pannen.Er 35 år.
LukaFrost Skrevet 22. mars 2010 #12 Skrevet 22. mars 2010 Jeg hadde 3 grå hår det året jeg fylte 30. Nå, 7 år etter har jeg maaange. Det blir noe hyppigere hårfarging nå enn tidligere...
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #13 Skrevet 22. mars 2010 Jeg er 36 og har ikke ett eneste grått hår. Jeg er rødhåret, og har en teori om at vi rødtopper er blant de siste som blir grå. Jeg har også en sinnarynke i pannen, men ellers er det lite rynker, heldigvis
Øs pøs Skrevet 22. mars 2010 #14 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har funnet et og annet grått hår. Jeg har også antydning til smilerynker under øynenen ,ogen sinnarynke(men den har jeg hatt omtrent hele livet). Det er så vidt jeg kan se noen fine linjer i pannen, om jeg studerer nøye. Men alt det er ok, det som jeg syns er forferdelig er at jeg har begynt å få appelsinhud og her går jeg ned ivekt! Er 26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå