Gjest TS Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 OK. Jeg kommer rett fra byen. Og sitter igjen med en delig følelse, men også en følelse av at jeg kanskje gikk for fort? Greia er at jeg møtte denne mannen som jeg fikk god kontakt med. Vi snakka så og si hele kvelden. Og vi hadde alt til felles! Han smilte og lo og var veldig hyggelig. Jeg kan også påpeke at han var grei mot andre, men ikke som mot meg. Jeg ble jo sjarmert, spesielt siden ikke mange gutter pleier å sjekke meg opp (ikke at det det var det han gjorde). Han så meg dypt og lenge inn i øynene flere ganger og sendte ellers alle tegn man kan ønske. Ellers var han en klok, smart, pen og passe muskuløs mann. På mange måter en alt-i-ett-fyr. Vi snakka om musikk. Og et band som skal spille. Han sa at vi bare måtte dra og se på det (og jeg tror han sa sammen?). Jeg må på jobb i morgen så jeg gikk litt brått. Han bare fulgte etter meg, men snudde da resten sa kom. Angret med én gang etterpå at jeg ikke ble med dem. Vi utvekslet ikke telefornummer eller noe. Men jeg kjenner ham gjennom en felles vninne. Skal jeg ta kontakt? Jeg har jo mulighet til å nå ham gjennom facebook, men jeg veit ikke helt om det er så greit. Kommer han til å ta kontakt? Eller var dette bare en høflighets-greie?
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Send ham en liten melding på fb i kveld. Har da ikke noe å tape på det.
vivana Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Hm, nesten det samme skjedde med meg, møtte en veldig fin fyr og nå lurer på om han kommer til å ville møttes igjen. Han sendte noen meldinger i dag tidlig, men så ble det stille Får se hva som skjer. Vel, jeg tenker litt sånn at mannen må få lov å sende meldinger først, samt spørre om tlf nr, eller eventuelt finne nr gjennom venner, altså at gutter må også anstrenge seg litt og få jakte på oss damer. Da syns de at det er ekstra gøy og setter mer pris på gevinsten Hvis dere har en felles vennine( og han vet det), da kan han jo i teori få ditt nr? Mitt råd er la han prøve først - hvis han ringer, kan du være sikker på at han er interessert. Og hvis han bare svarer på din fb melding, an det jo være av høflighet...
vivana Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Tja, hvorfor det. Fordi jeg synes det er mer spennende når gutter tar kontakt og prøver å få meg ut på date enn omvendt. Derfor tar jeg aldri kontakt først - og allikevel går ganske mye på dater Han som jeg møtte på fredag har vært stille siden lørdag, men det bekymrer meg ikke - jeg liker THE GAME;) og hvis ikke han gir lyd fra seg etterhvert, vel da var han ikke så interessert i meg, og da er det like greit å la være å sende sms eller noe. Hvordan går det med ts? Har du fått noe kontakt med han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå