Gjest LonelyAngel Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Hei. Trenger hjelp fra dere Jeg leter intenst etter en selvbruning til lys hud. Dvs, at den ikke må gi alt for sterk farge. Jeg har prøvt Dove normal til mørk hud (fant ikke den lyse i butikken) og Garnier Ambre solaire spray tan. Begge disse gav meg utrolig store skiller, og det lyser selvbruning av meg etter bruk av disse. Denne tråden er god å ha da jeg vet om mange som leter etter en selvbruning til lys hud Takker
Gjest loveli Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Jeg har også veldig lys hud, og synes den selvbruningen for lys hud fra Dove er fin. MEN jeg er allergisk for det stoffet som gjør meg brun, så jeg kan ikke bruke sånt lenger... Før jeg begynte å reagere på det stoffet blandet jeg selvbruningen med hudlotion. Da ble det en svak og fin farge.
Ping! Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Jeg og anbefaler å blande ut selvbruningskremen med en bodylotion. Da er det mye enklere å kontrollere fargen uansett hudfarge.
Gjest Silvermist Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 DENNE er genial, fordi du kan stille den inn på den nyansen du ønsker. Går fra veldig lys til mørk. Og så er den med lotion, så du får en fin og glødende farge
Gjest LonelyAngel Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Pusher :-) Tror dere det går bra å blande "Dove-normal til mørk hud" med normal fuktighetskrem for å få lys farge? Eller blir det sjolder?
Gjest loveli Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Pusher :-) Tror dere det går bra å blande "Dove-normal til mørk hud" med normal fuktighetskrem for å få lys farge? Eller blir det sjolder? Ja, som sagt så går dette fint.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Pusher :-) Tror dere det går bra å blande "Dove-normal til mørk hud" med normal fuktighetskrem for å få lys farge? Eller blir det sjolder? Når du blander sammen 50/50 så er sjangsen for sjolder mye lavere.
Kirby Skrevet 24. mars 2010 #8 Skrevet 24. mars 2010 Cosmica sin er super! Er selv ganske lys, blir ikke brun sånn helt uten videre iallefall.
Gjest gloria Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 Prøv Xen-tan sin face tanner. Har selv melkehvit hud, men denne gir en jevn og fin glød:)
Lilandry Skrevet 28. mars 2010 #10 Skrevet 28. mars 2010 DC- Collection har gode selvbrunere. De har den i light, medium og dark. Light gir en veldig fin, lett farge for lys hud! Jeg er iallefall veldig fornøyd! Dessuten får jeg nesten alltid skjoldete resultat, men denne ble svak i fargen så det var ingen antydninger til skjoldene! Me like!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå