Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Hei. Min store drøm/fantasi ville vert med ei moden kvinne på 25-35 år. Ei veldig selvsikker kvinne. (Men sjølvsagt singel. men kan gjerne ha barn). Ei som kunne fått meg til å føle noe helt spesielt. Med masse erfaring. Trur dette kunne gitt meg en boost med selvtillit også. Partnerene som jeg har hatt på min egen alder, har eg følt at "gutten" har kontrollen. Er det noe sjangs for å få dette til. Eller vil ikke eldre damer ha yngre menn? evt. korleis kan ein få dette til? Er det vanlig for kvinne rundt 30 åra, å tenne på gutter i 20 åra? Blir dette alltid ein fantasi?
Becka Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 (endret) Neida, dette er fullt mulig. Men, du skriver 25 til s5, og jeg antar du er i beg av 20 årene da?Det var jo ikke store forskjellen da. Jeg er selv 26, og har nå datet gutter på din alder jeg. Jeg kunne godt hatt en yngre mann, no problem. For et langvarig forhold, helst ikke. Men for kun sex, hell yeah! Jeg liker også eldre menn. Så alt er mulig! Men jeg kan garantert love deg at det ikke trenger å bli med fantasien. Faktisk kult å høre at yngre menn fantaserer om det! :D Endret 19. mars 2010 av Becka
Gjest NewMonkey Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Haha, da jeg leste tittelen så trodde jeg at du mente kvinner på 50+. Det burde ikke være vanskelig å finne seg en dame på 30+/-
Gjest klara Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 jeg er snart 28 og synest at gutter på 20+ kan være jævla deilige;) Men det hadde nok kun blitt med et sprell ( les; flørt, sex), med mindre du var meget voksen, reflektert og smart for alderen;)
Nikken Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Er ikke så vanskelig å ordne sex med damer på 30+ Spesielt siden sexlysten deres øker betraktelig etter de runder 30 ^^
Gjest alex Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 jeg er snart 28 og synest at gutter på 20+ kan være jævla deilige;) Men det hadde nok kun blitt med et sprell ( les; flørt, sex), med mindre du var meget voksen, reflektert og smart for alderen;) Jeg er 18. Og jeg elsker å ha sex med vakre eldre jenter. Helst 30 +. Jeg liker også de på min alder. Men eldre er noe for seg selv. Cougarhunter! Det er noe for seg selv. Jeg digger det. Problemet er at det er vanskelig å komme i kontakt med de! Kunne noen sagt hvor disse jentene henger i helgene i Oslo? ambefalte steder (har leg så alt går fint) EVT. Jeg stikker dit i kveld hehe.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #7 Skrevet 20. mars 2010 Noen som hvet hvor vi finner disse kvinnene? :D E.v.t hvordan komme i kontakt me dem?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå