Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Er litt nysgjerrig hva dere jenter tenker! Føler ofte det er mennene som velger bryllupsbil.. Hadde en venninne som giftet seg, og mannen ordnet en nyyydelig hvit 8 meter lang limmo. Den var et syn! hu var superfornøyd. bilen var pyntet, elegant sjåfør og inni var det satt en flaske sjampis som gave til brudeparet med håndskreve kort fra de som eide bilen. hadde dere valgt dette om dere kunne velge det dere ville.. Jeg har vært å kikket på bilene til de som min venninne leide av.. Om JEG får velge så blir det cadillacen. liker det gamle jeg.. hva synes dere?? se bilene på linken under: www.vestlimo.com her i huset er det mannen min som velger bil.. frykter stort at det kommer en ATV eller en motorsykkel med sidevogn og henter meg hos frisøren!! LOL men viktigst av alt er at mannen jeg elsker sier ja.. :-)
Anglofil Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Kunne tenkt meg hvit eller svart limousin til bryllupet. Mvh Yvonne
Concertina Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 (endret) Jeg må innrømme at jeg synes limousin er ganske harry... men det er vel fordi jeg forbinder det altfor mye med Club4-konseptet "do it in a limo".... Endret 20. mars 2010 av Concertina
Cæmis Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Vi ville ikke ha limo siden vi synes det fort kan bli litt "harry" samt at i det siste så er det bare "barna" som leier limo når de er ut i helgene. Kjørte også limo da mine foreldre giftet seg for 20 år siden, ...litt utdatert i våre tanker, men det er en smakssak. Vi har leid en 2010 modell, en fancy sedan, som skal pyntes med bånd og blomster. Det valgte vi fordi veteranbilene er så uuuutrolig dyre å leie i Oslo. Blir fort 7000 kr for 4 timer, det synes vi var litt mye for en bil.
¤Pernille¤ Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Jeg vil helst ha en hvit boble, jeg... :rødme:
suburban Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 Vi trenger ikke bil, det tar bare et par minutter å gå mellom kirka og festlokalet. Ellers hadde det blitt min onkels Jaguar.
Christal Skrevet 20. mars 2010 #7 Skrevet 20. mars 2010 Det blir vår egne amerikanske veteranbil cabriolet 1968-modell :rødme: :rødme:
mooia Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 Jeg syns at limo er litt sånn USA prom - ish. Vi skal mest sannsynlig ha en rød ford mustang. Jeg syns det er mer bryllup å ha gamle elegante biler.
Gjest gurimalla Skrevet 21. mars 2010 #9 Skrevet 21. mars 2010 Hvit limmo er for 14 åringer som skal på julebord...
Sol79 Skrevet 21. mars 2010 #10 Skrevet 21. mars 2010 Jeg hadde aldri kjørt en limo fra kirken til festlokalet. Det er blodharry!!
¤Pernille¤ Skrevet 21. mars 2010 #11 Skrevet 21. mars 2010 Det blir vår egne amerikanske veteranbil cabriolet 1968-modell :rødme: :rødme: Heldig!
sofie777 Skrevet 21. mars 2010 #12 Skrevet 21. mars 2010 Hadde jeg bodd/giftet meg i Bergen (veldig lite sannsynlig) hadde jeg nok prøvd å få leie den limousinen som ble brukt i Bodyguard-filmen. Jeg bor ikke langt unna der firmaet er og har sett den flere ganger. Jeg har aldri forbundet limoer med fjortis/prom/osv. og liker det amerikanske, så det vil definitivt være et alternativ, så lenge økonomien tillater.
^^Belle^^ Skrevet 22. mars 2010 #13 Skrevet 22. mars 2010 (endret) Vi hadde limousin av den enkle grunn at vi trengte plass til våre 4 forlovere. Vi ville at de skulle være med på fotografering og da ble det mest praktisk med en sånn en. Jeg er kjempeglad for at vi gjorde det på den måten nå i ettertid, fordi vi fikk ha litt alenetid med våre beste venner, i godt selskap med sjampis. Jeg har forresten aldri forbundet limousin med at det er harry, men det er jo bare meg. Vi hadde forresten hvit limo. Endret 22. mars 2010 av ^^Belle^^
Sølvdugg Skrevet 22. mars 2010 #14 Skrevet 22. mars 2010 Hadde jeg bodd/giftet meg i Bergen (veldig lite sannsynlig) hadde jeg nok prøvd å få leie den limousinen som ble brukt i Bodyguard-filmen. Jeg bor ikke langt unna der firmaet er og har sett den flere ganger. Jeg har aldri forbundet limoer med fjortis/prom/osv. og liker det amerikanske, så det vil definitivt være et alternativ, så lenge økonomien tillater. Den limoen har jeg kjørt i :gjeiper: Veldig gøy å tenke på hva den hadde vært brukt til. Jeg forbinder heller ikke limo med fjortiser, så det kan være et alternativ for oss hvis vi ikke finner noe mer interessant.
hvitstil Skrevet 24. mars 2010 #15 Skrevet 24. mars 2010 ville ikke valgt limo, selvom jeg syns det er lekkert. Vi skal ha en hvit RR :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå