Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Hei jeg er vel ca 7-8 DPO, og har vært kvalmen, luft i magen og fikk en liten blødning i går ettemiddag. Men jeg hadde kun noen EL-tester med meg, og da viste deb ene streken litt svakere enn kontrollstreken,,så..Kan det være en graviditet på gang? Hehe..jeg har testet med gt, men er altor tidlig. Vet at dere ikke kan svare på om jeg er gravid, men er det noen med samme erfaring:)?
Pupsilure Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Tja... Da jeg testet med el-test selv om jeg visste at jeg var gravid, bare for å se om den faktisk slo ut, så gjorde den det. Men den ble knallsterk! Dette var noen uker ut i svangerskapet.
ebitt Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Er det ikke sånn at el testen i såfall skal vise sterkere teststrek enn kontroll strek? Er usikker, men har lest flere som har fått utslag på el test om de var gravide. Litt tidlig er det vel uansett å få utslag eller? Er vel ikke annet å gjøre enn å vente å se Hvis ikke det er andre som vet mer om dette da
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Jeg tror ikke menn kan bli gravide Hehem jo de kan det..hehehem så det nå!! OBS! Men er dame da;)!
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Jeg tror ikke menn kan bli gravide Hehem jo de kan det..hehehem så det nå!! OBS! Men er dame da;)!
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Er det ikke sånn at el testen i såfall skal vise sterkere teststrek enn kontroll strek? Er usikker, men har lest flere som har fått utslag på el test om de var gravide. Litt tidlig er det vel uansett å få utslag eller? Er vel ikke annet å gjøre enn å vente å se Hvis ikke det er andre som vet mer om dette da Joda, men er vanskelig å vente og hvis folk sitter med goe historierm ,så må de slenge de ut! Hehe:) Tror og kontrollstreken er sterkere da, men det vil den jo evnt bli etterhvert me dagene da:)?
ebitt Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Ååå så enig jeg er med deg angående den ventetia mellom el og mens Svir av noen tester alt for tidlig her i huset, å like skuffet hver gang den er negativ Krysser fingrene for deg da, håper det kommer noen gode svar her *hmm undrer på om ikke jeg har el tester liggende:)*
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Hehehehehe, jeg ler!! Ja, fader og, denne mnd sa jeg at jeg ikke skulle stresse eller teste! Men så kom den mini blødningen i går... I dagm jeg har aldri i mitt liv vært så kvalmen, men apetitt det har jeg!!! Er du testoman? hihihi Hvordan ligger du ann da?
ebitt Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 Testoman å testoman hehehe. Er i prøveperiode 30!!! nå. Så har hatt ei stund å teste på Har hatt første pergo runde nå å det er 12 dager siden fertilitetsmonitoren var oppe på "peak". Eggløsning skal vel normalt skje 24 - 36 timer etter dette igjen. Hvis du ikke kjenner til den så er det da el testen slår ut. Har vært veldig rar i mage/eggstokker osv siden da. Ikke vet jeg om det er pga pergoen, at jeg kjenner for mye etter *ler* eller om det faktisk har klaffet. Tok test i morges da (billigtest) å den var negativ Men ikke alt håp er ute da - er jo litt tildig trøster jeg meg med :gjeiper: Uansett så tipper jeg at om det klaffer neste gang slipper man så mye kjeft om noen år fordi poden er født i desember Ble langt dette, men pytt pytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå