Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har litt fett på magen jeg gjerne vil bli kvitt, men hva er best trening og hvor lenge per dag bør man trene? Jeg har kun mulighet for å trene inne i mitt eget hus. Har tenkt litt på ei tredemølle, er det en god ide? Og sånn ca hvor lenge/langt bør man løpe før man merker at man går ned i vekt? Jeg er selv ikke feit, anser meg selv som tynn egentlig men har litt mage som stikker ut og litt fett på den som jeg vil bli kvitt. Noen tips?
Deadbarbie Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Det som får vekk magefettet er løping, som du nevner, eller rask gange (men dette fjerner også annet fett som man gjerne vil beholde, slik som fettet på brystene). Man bør jo også ta litt sit-ups i tillegg, selv om dette ikke hjelper så mye for selve fettet. Maten har også stor betydning for det lille ekstra. Mindre kalorier, men nok næring og mat slik at du holder forbrenningen i gang! Hvor lenge og langt må du finne ut selv, kommer an på hvor godt trent du er Jeg løper ca. 25 minutter når jeg løper. Gjennomsnittshastigheten er kanskje ca. 8 (på tredemøllen altså) ? Litt usikker, men noe sånt. Ikke særlig lenge altså, men nok for min trening.
LetThemEatCake Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Det går inte att punktförbränna fett, men satsa på konditionsträning för viktnedgång, så försvinner ju även magfettet. Jag har en 1.7kg rockring som jag tycker är suverän! Brukar rocka 10 minuter då och då framför tv:n och kombinera det med att veva armarna i luften. man tänker inte på att man tränar, och man svettas ordentligt! Annars är promenader och löpning greit. kolla om det finns några danstimmar på gymet där du bor! Det är både fantastiskt kul och sjukt effektivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå