Jade Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har prøvd tryllepenner, men uten hell. De blå ringene synes tvers igjennom. Jeg må vel ha noe mer dekkende... Men helst noe hudfarget så jeg kan matche hudfargen min. Jeg vil ikke ha noe gule greier fordi de "nøytraliserer". Da blir jeg jo gul under øynene istedet, og så må jeg ha en masse annet for å skjule concealeren igjen Da er jo halve vitsen vekke! Er det noen som vet om noen gode concealere som finnes i flere hudnyanser og som er dekkende men samtidig naturlig, slik at jeg slipper å sparkle resten av ansiktet med ti lag foundation for å matche øyepartiet? Jeg liker å "blurre" huden, ikke skjule den. Men jeg skjønner jo at concealeren må dekke litt ekstra.... Men det blir jo gjerne litt rart hvis det er superdekk under øynene og halvdekk på resten? Eller...? Hva gjør dere? Er det flytende som er mest dekkende? Hvis jeg skal bruke pudderconcealer, må jeg putte vann på kosten da? For jeg har testet i tørr-form, men uten særlig godt resultat. Begynner å finne mine favoritter på en del ting nå, men på concealer er jeg blank :/ Hva er din favorittconcealer under øynene? Og hvorfor?
Gjest Silvermist Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Hm..jeg er jo veldig glad i YSL Touche Èclat, men da regner jeg med at du har prøvd og ikke likt den. Jeg fikk en gratis prøve på en mineral concealer fra Tikei. Den er helt fantastisk! Den ser riktignok ut som en mintgrønn øyenskygge i boksen, men når jeg tar den på under øynene blir den bare utrolig fin. Den eliminerer fullstendig mørke ringer under øynene, og får ansiktet mitt til å gløde! Så den er min absolutte favoritt!
Rosebud Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Jeg er avhengig av Lancome sin Flash Retouch i kombinasjon med Well Rested fra ID. Veldig fornøyd med begge, spesielt om jeg bruker dem sammen; da tar jeg et tynt strøk at Lancome sin nederst, og setter den med ID sin i stedet for et transparant pudder, og får dermed dobbel effekt Begge disse finnes i flere farger vet jeg. Jeg bruker 01 fra Lancome, men jeg er ekstremt lys da. Jeg bruker ikke vann på kosten til pudder-concealer. Mengden bestemmer man jo selv, etter behov. Jeg liker disse fordi de dekker akkuart passe godt, samtidig som de er lette å jobbe med, og ser naturlige ut på
Jinta Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Dior Diorskin Nude Concealer er den absolutt beste jeg har prøvd. Har prøvd Helena Rubinstein-magic concealer og YSL sin tryllepenn blant mye forskjellig annet. Dior sin dekker virkelig bra! Den er flytende og jeg bruker den rundt hele øyet siden jeg har litt rødskjær over øynene i tillegg. Har ganske mørke ringer og med andre concealere dekker de bare halvveis slik at jeg får grå ringer istedet for blå. Så nå er jeg superhappy fordi jeg ikke trenger å lete lengre.
Honesty Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 (endret) MAC Select Moisturecover er ikke så dum. Den fås i et vidt spekter av farger, og dekker godt uten å bli for kakete på. Bare Escentuals Well Rested ble altfor gul for min hudtone, i hvertfall. Endret 20. mars 2010 av Honesty
snooops Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 MAC Studio Finish Concealer dekker bra, men kan kanskje bli litt kakete hvis du er veldig tørr. Hvis du har veldig mørke ringer bør du styre unna alle Select Moisturecover i alle fall, den dekker jo ingenting. Dårligste concealeren jeg har prøvd, og jeg har prøvd MANGE. Liker også concealeren fra Amazing Cosmetics veldig godt, den har helt utrolig dekkevne, men har litt lett for å legge seg i linjer, spesielt om man bruker for mye. Vet veldig mange er fornøyd med Magic Concealer fra Helena Rubinstein. Liker ikke den selv, men stort sett alle jeg har snakket med elsker den, så kan jo være verdt et forsøk.
Gjest Raggy Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 Jeg bruker Glo minerals sin camoflage etter anbefalinger fra makeupartist. Har den i golden fordi den dekker blått best. Har forsøkt mange concealere men de fleste har vært for tørre slik at linjene under øyet har blitt synlig.. Men nå er jeg fornøyd og kan anbefale den fra Glo!
Honesty Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 Jeg synes Select Moisturecover dekker ganske bra, jeg. Dessuten er den ikke så tørr som mange kremconcealere. Den vanlige concealeren fra Glominerals er i hvertfall ikke noe særlig. Jeg synes den er veldig tørr, og jeg får eksem under øynene av den. For tida tester jeg ut TheBalm Time Balm, og den virker foreløpig bedre enn noen andre kremconcealere jeg har testet i at den ikke er så tørr og irriterende på huden under øynene. Men concealer er vanskelig.
Gjest T.k Skrevet 21. mars 2010 #9 Skrevet 21. mars 2010 Jeg sliter mye med kviser og vil gjerne ha en concealer som dekker bra, bare lurte på om noen hadde prøvd ysl multi action concealer? Vurderer å kjøpe den, dekker den urenheter godt?
Rosebud Skrevet 21. mars 2010 #10 Skrevet 21. mars 2010 Jeg sliter mye med kviser og vil gjerne ha en concealer som dekker bra, bare lurte på om noen hadde prøvd ysl multi action concealer? Vurderer å kjøpe den, dekker den urenheter godt? Jeg har prøvd den, og det er ingenting å si på dekkevnen i alle fall - ble naturlig og fint rett etter påføring. Jeg synes riktignok den ble litt for fettete for min smak, og skle lett av, selv om jeg ikke har spesielt fet hud. Men det kan jo være en individuell ting... Et annet problem for meg var at selv farge nr 1 (lyseste), ble for mørk for meg; ikke mye, men nok til at jeg merket det hvis jeg studerte ansiktet nøye i dagslys, men selvsagt: Er du ikke kjempe-kjempelys, sånn som meg, kan det hende du vil like fargene
Gjest T.k Skrevet 21. mars 2010 #11 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har prøvd den, og det er ingenting å si på dekkevnen i alle fall - ble naturlig og fint rett etter påføring. Jeg synes riktignok den ble litt for fettete for min smak, og skle lett av, selv om jeg ikke har spesielt fet hud. Men det kan jo være en individuell ting... Et annet problem for meg var at selv farge nr 1 (lyseste), ble for mørk for meg; ikke mye, men nok til at jeg merket det hvis jeg studerte ansiktet nøye i dagslys, men selvsagt: Er du ikke kjempe-kjempelys, sånn som meg, kan det hende du vil like fargene Hm...Ble litt usikker nå, men tror kanskje jeg gir den et forsøk, hvis ingen andre har noen andre anbefalinger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå