superplomme Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har sett alle de 5 foregående sesongene av LOST, og har gledet meg som en unge til sesong 6. Tilfeldigvis svitsjet jeg innom TVN, og der ser jeg 3. episode i full gang!!??? Uten at jeg i det hele tatt har fått det med meg!! Er det bare meg, eller har det NESTEN ikke vært noe reklame for at de har satt i gang? Er det ikke noen begivenhet lenger at Lost starter? Er det noen her som følger med på Lost? Jeg får vel laste ned de tre første episodene, jeg...
Beauté Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Jeg har sett hver eneste sesong. Og ja, du har rett. Det har ikke vært noe reklame i det hele tatt nesten.
Gjest Iril Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Er det virkelig sessong 6 de sender nå? Da er de kjappe i så fall, i USA er de jo kommet til ep. 8.
stjernekyss Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Jepp, jeg og oppdaget det ved en tilfeldighet. Her inne faktisk, i en tråd hvor noen spurte om hvilken låt de brukte i en reklame for den nye sesongen. Gled deg!
Gjest Kermit Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Nei du har rett i at det har vært lite reklame. Lost er et must ja. Kan knapt vente på hva slags konklusjon de kommer med etter 6 år med stadig nye eventyr.
Trampe Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 Nå klødde jeg meg i hodet flere ganger, jeg kunne nemlig ikke huske at jeg hadde laget en tråd om Lost her Blir helt forvirra når noen plutselig har samme avatar. Jeg synes det har vært mye reklame i ukene før Lost - de sendte første reklamen allerede i slutten av januar/tidlig begynnelse av februar.
iingvild Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 Jeg følger med, og synes det var en del reklame i forveien. Men det kommer jo ann på hvor mye en ser på TVNorge utenom Lost. Spent på episodene som kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå