Gå til innhold

Dagpenger og påske - forvirret...

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er for tiden arbeidsledig og går på dagpenger. Siden nyttår har jeg deltatt på et kurs, og i påsken er skolen stengt så vi får fri hele påskeuka. Er det noen som vet hva som skjer med dagpengene den uka? Det er jo ikke vi som har bedt om fri, skolen er jo stengt. Hvordan er det med helligdagene, skjærtorsdag, langfredag og 2. påskedag, får man dagpenger for de dagene?

Videoannonse
Annonse
Gjest M_icka
Skrevet

Hvorfor sender du ikke en mail til Nav, heller???

Gjest Marlo
Skrevet

Fordi KG skal visst ha svar på ALT man lurer på ....

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke ts her, men har litt erfaring med å skrive mail til NAV. Det funker dårlig... NAV sender da en mail tilbake om at man kan lese seg til det på nettet, med en link til aktuell NAV-side. Det er bare det at jeg aldri har opplevd at svaret på akkurat det jeg spør om finnes på NAV sine sider. I beste fall er det uklart beskrevet, i verste fall er det ikke nevnt likevel. For jeg leser alltid NAVs sider før jeg spør dem, så når jeg sender mail er det fordi jeg trenger hjelp. Men hjelp får jeg altså ikke.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fordi NAV kontoret her er i ferd med å flytte og jeg satt i telefonkø der i totalt tre timer i går uten å få svar. Kan jo hende noen her på KG vet. Synes du spørsmålet er teit og du ikke har noe å tilføre kan du vel bare la være å svare?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Når det er et naturlig opphold i tiltaket ditt pga. påske, får du selvsagt dagpenger likevel, så lenge du ikke reiser på ferie.

Skrevet

Ja, du får penger. Jeg ringte Nav. jeg er på kurs jeg og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...