Gå til innhold

Tilpassing/oppsying av brudeskjole

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært til tilpassing av brdekjolen, og siden den har snøring i ryggen skal den bare legges opp nederest. Jeg fikk beskjed om at jeg kan hente den om noen uker men jeg ikke skulle/det ikke var nødvendig å prøve den da (den skulle være ferdig dampet etc.). Synes det var veldig rart at jeg ikke skulle prøve den igjen :sjenert: Når man kjøper noe såpass dyrt som en brudekjole er det vel greit å ta den på å sjekke at alt er som det skal?

Er litt frustert her :kjefte: Håper noen har noen råd/erfaringer å dele :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fikk prøve den, hadde nok ikke godtatt noe annet. Folk gjør jo feil, og det hadde vært utrolig kjipt å stå der på dagen med for lang eller for kort kjole.

Fikk prøve den på fredagen helga før vi giftet oss, og hentet den på mandag.. Hadde noe vært feil, hadde de fikset det i løpet av helgen og jeg hadde hentet den på onsdag.

Skrevet

Ja, jeg fikk prøve den, og det var veldig greit for de måtte fikse litt til mens jeg ventet (jeg ammet og det ene brystet var større enn det andre, og de hadde tatt den inn like mye på begge sider i stedenfor å følge nålene de hadde satt...).

• 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hentet kjolen igår og var ikke noe problem å få prøve den :skratte: Pent oppsydd forran så jeg ikke tråkker på den og så skråner den bak mot sleptet. Det er snøring i ryggen så den passer fint ellers:) Takk for råd og oppbacking, jenter!

Skrevet

Jeg skal til andre prøvetime på torsdag. Jeg har fått beskjed om at det er tre prøvinger, første prøving hadde jeg for noen uker siden. På torsdag har de gjort jobben halvveis, dvs de har stort sett gjort endringene som trengs, men latt litt være igjen så de kan gjøre de siste justeringene. Så jeg fikk høre at broderiene (som dekker hele overdelen) kommer til å være løse på sidene.

På andre prøvetime sjekker de at det passer, og så syr de ferdig. Til tredje prøvetime skal kjolen være ferdig, og prøves bare på for å sjekke at alt er i orden.

Jeg er veldig fornøyd med at de er så nøye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...