Gå til innhold

Våknet med fremmed manns penis i hånden.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:kvalm: ÆSJ!!! *finner ikke ord* Håper de tar ham!!!
Skrevet

ååå fy faan

hadde det vært meg så hadde jeg klemt til rundt nøttene jah

Skrevet

Motbydelig!

Kvinnen ble så forfjamset at hun ikke gjorde anskrik. Akkurat det tenker jeg litt på, - det er så lett å si at jeg hadde gjort sånn eller slik, men når du er i situasjonen? Kanskje greit å tenke over i forkant av et evt. overgrep/forsøk på overgrep, - hvordan reagere/hva skal man gjøre?

En mann jeg hadde tillit til gikk for en tid tilbake laaaangt over streken for hva han kunne tillate seg med meg. (uten sammenligning med saken i VG) Hadde noen spurt meg på forhånd hadde jeg svart at jeg hadde sagt klart i fra. Der og da i situasjonen som oppstod ble jeg fullstendig handlingslammet og taus. Bare gikk vekk og klarte ikke si noe som helst.

Skrevet

vel jeg blir litt fort hissig når noen er respektløse jeg da så jeg hadde nok faktisk klikka...

men tror det liten sjansfor at jeg oppleverdet da

Skrevet
Motbydelig!

En mann jeg hadde tillit til gikk for en tid tilbake laaaangt over streken for hva han kunne tillate seg med meg. (uten sammenligning med saken i VG) Hadde noen spurt meg på forhånd hadde jeg svart at jeg hadde sagt klart i fra. Der og da i situasjonen som oppstod ble jeg fullstendig handlingslammet og taus. Bare gikk vekk og klarte ikke si noe som helst.

Men for hver gang lærer man, spesielt hvis man tar den "ååhh skulle ønske jeg hadde sagt eller gjort X istedet". Neste gang noen tråkker på grensene dine er det da mer sannsynlig at du kommer på/tørr å ordne opp. Mental trening på respons kan hjelpe. Jeg håper jeg ikke hadde blitt redd, men latt som det var greit inntil jeg fikk nøttene hans i min hule hånd. Uansett om en mann er sterkere enn meg, hvis jeg kniper nøttene hans og sier jeg ikke slipper før han tar hendene sine vekk fra meg - så gjør de det. SÅ vondt gjør det visst. Og så få noen til å ringe purken.

Skrevet

Akkurat, Veslebråka. Derfor skrev jeg også dette:

Kvinnen ble så forfjamset at hun ikke gjorde anskrik. Akkurat det tenker jeg litt på, - det er så lett å si at jeg hadde gjort sånn eller slik, men når du er i situasjonen? Kanskje greit å  tenke over i forkant av et evt. overgrep/forsøk på overgrep, - hvordan reagere/hva skal man gjøre?

:wink:

Skrevet

Det har jeg tenkt på.....

.....derfor skulle jeg klemt til og sagt at "jeg slipper faen ikke før du kjenner smaken av steiner i kjeften".....

Skrevet

Enda godt hun anmeldte det.....

Skrevet

Og det var siste gangen jeg skal ta nattbussen hjem fra byen, ja....

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Bare sånn liten tankevekker før dere svelger alt BA skriver.. Enkelte rykter forteller litt om hvem denne kvinnen er, og at vedkommede har lagt inn masse morsomme anmeldelser av ymse slag.

Nevner det at ingen andre merket noe unaturlig på bussen, etter det politiet erfarer. I tillegg har de fleste nyere busser i Bergen fått kamera. La saken ligge, dette med personvern etc. er vanskelig å omtale slikt når vi ikke vet hvem som er hva - og i alle fall når man vet enkelte ting om de enkelte.

Bergen er en liten by, og stikker man seg mye ut - da blir man gjerne husket og omtalt.

Skrevet

Hm, kanskje jeg bare skal droppe å stikke til Bergen mer. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...