Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å begynne å ta bedre vare på huden min, har fått igang en god rutine på daglig pleie med rens og fukt. Men problemhuden min krever litt mer for å bli bedre, så jeg har tenkt å begynne å ta facials hjemme. Men hvilke produkter trenger jeg? Peeling? Ansiktsmaske? Kan noen anbefale produkter som for eksempel masker? Jeg har kombinert hud, både tørr og fet i forskjellige deler av ansiktet, har masse sorte prikker på nesen, og får lett urenheter.

Videoannonse
Annonse
Gjest Armule
Skrevet

Jeg ville gått for MD's face and body scrub i første omgang, og også Decléor sin fuktighetsmaske (Hydra Floral Mask). Jeg bruker skrubben 2-3 ganger i uka før ansiktsmasker, og fuktighetsmaska som nattkrem. Huden føles deilig og myk dagen etter!

Huden min har generelt blitt mye bedre etter at jeg begynte med produkter fra MD og Decléor :)

Gjest Gudinna
Skrevet

Dra innom en hudpleiesalong der de selger MD formulations og spør om råd! MD er kjempebra for hud som lett får urenheter. Både skrubben, masker og serum er helt supre og har gjort huden min ganske så perfekt. :)

Skrevet

Jeg skjemmer ofte bort huden min med en hjemme-facial, anbefales virkelig. Jeg har samme hudtype som deg, og jeg vil anbefale en peeling (jeg liker Face&Body Scrub fra MD Formulations og Skin Prep Scrub fra Dermalogica, veksler mellom de to), en dyptrensende maske som hjelper mot urenhetene- ren grønnleire er bedre enn noen maske fra fancy merker jeg har prøvd (på myrra.no får du en bøtte (!) med leire, jeg har hatt min i flere år, og har godt over halvparten igjen, og den går visst ikke ut på dato heller), og en maske som gir masse fukt- til din (vår) hudtype er Hydra Floral-masken fra Decleor perfekt, jeg har nylig oppdaget den, og nå kan jeg ikke leve uten den.

Husk å dampe ansiktet før du peeler, for å åpne porene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...