Gå til innhold

Jobbe på Lekter'n?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg skal på jobbintervju på Lekter'n snart, og lurer litt på om det er noen som har erfaring derfra. Er det et bra sted å jobbe, er personalet hyggelig? Hva slag lønn? Osv...

-Mira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gurimalla

Synes det var mange negative kommentarer i den gamle linken om Lekteren. Jeg hadde sommerjobb der for en god del år siden så det er nok en del som er forandret siden den gangen.

På intervju ble vi opplyst om hvordan lønnssystemet var og vi var alle klar over at jobben var væravhengig. De understreket at du risikerer lite jobbing hvis det blir for mye dårlig vær.

Resultatet ble derfor at jeg tjente lite noen dager og mye andre dager. Hadde vel en helt OK gjennomsnittlig timeinntekt (og tips i tillegg), men man kan være uheldig.

Jeg hadde en kjempefin sommer på Lekteren fordi det var så mye hyggelige folk som jobbet der og vi var veldig sosiale utenom arbeidstid. De fleste er i samme aldersgruppe (helt i starten av 20 årene). Jeg valgte å jobbe der bare en sommer fordi det var en ting du bare gjør en gang. Det blir ikke det samme året etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmm... det sto mye negativt der ja. Ble litt usikker nå...

Jeg tenkte jeg skulle ha jobben ved siden av studiene, så det kan jo hende at jeg ikke blir så høyt prioritert. Jeg vet ikke..?

*håper på fint vær i sommer* icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...