Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Jeg fikk innvilget yrkesrettet attføring i oktober 2009, nå heter det jo arbeidsavklaringspenger. Kom raskt igang med avklaring at tiltak, og har nå et tiltak på at jeg skal fullføre studiekompetansen min på 1 og et halvt år. Jeg bor i en helt annen landsdel enn jeg er vokst opp, flyttet hit pga. jobb, men jeg trives veldig dårlig her. Har både venner og sosialt nettverk, men har hjemlengsel og savner familien min. Mannen min har fått tilbud om jobb like i nærheten av der jeg er vokst opp, slik at om han tar den kan vi flytte til hjembyen min. Jeg føler dette hadde vært veldig bra for meg på mange måter, også helsemessig. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal forholde meg til NAV? Bør jeg si fra nå? Kan det nye NAV-kontoret mitt kreve å endre tiltaket mitt? Kan jeg risikere å miste stødnaden? Har innvilget stødnad til oktober 2012, mens tiltaket jeg er i nå, av naturlige grunner, bare varer til til våren 2011. Men det står i tiltaksplanen min at målet med nåværende tiltak er å komme inn på et spesifikt studie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå