Gå til innhold

Musikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har mye på plass til bryllupet som står 12.juni men vi mangler musikk. Mine foreldre har noen venner som spiller men det er hovedsakelig gammeldans, vikiarne og norsk gammel pop... Vi er 21 og 24 og det er virkelig ikke vår stil. Men av hensyn til de eldre må det jo spilles litt "gammelmodig" musikk. Vi er veldig glad i rock...

Vi har vurdert om vi skal la min lillebror på 16 være DJ, men det vi er redde for da er de yngre vennene våres og slektningene kommer til å blande seg og til slutt så er det gjestene som styrer musikken. Og da vet vi det blir mye halve sanger. Musikk fra cd blir det etter tolv uansett, men vi kunne tenkt oss live. Jeg har mange musikalse familie medlemmer, men er jo ikke sikkert de har så innmari lyst til å spille og synge hele kvelden. Vi ønsker som sagt noen som kan spille noe nytt, noe gammelt og er dyktige til å spille sanger som gjestene spør om. Dette ble et veldig lang innlegg kanskje for et lite spørsmål, men er det noen som kan annbefale en musiker evt band eller en dj som spiller i østfold området:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...