Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Til dere menn som tenner på andre menn: Hvilke kjente menn synes dere er de mest sexy?
Gjest nobilian Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 (endret) Til dere menn som tenner på andre menn: Hvilke kjente menn synes dere er de mest sexy? *** Tenner ikke på andre menn, en det er fint ulig å se at noen er sexy likevel. Mine "kriterier" går vel på hvorvidt de er menn eller ikke, blant annet Clint Eastwood, Cristopher Walken, Mel Gibson, Gerard Butler, Christian Bale og Hugh Jackman. Vin Diesel, Jason Statham, Bruce Willis og Wesley Snipes blir for mye av det gode, og slike pappagutter som man finner i One Tree Hill blir bare helt feil. Mulig svar fra en hetero mann ikke var det du var ute etter, men likevel. Endret 3. april 2010 av nobilian
Gjest nobilian Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 (endret) Dobbel post. Endret 19. mars 2010 av nobilian
Facepainter Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Alle de mennene som damene sier jeg ligner på.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Hvem som er kjekkest? Vet ikke helt, utrolig mange kjekke fine menn i verden. Men må nevne at jeg får utrolig lyst på het guttesex med Jan Thomas når jeg ser ham på TV!! Ikke den kjekkeste han men....sexy som bare det. Jeg blir tent.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå