Steinar40 Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #101 Del Skrevet 23. mars 2010 Det er vel også en form for utlevering. Noe du sa et par innlegg lenger opp her var negativt. Det kommer jo helt an på hva man skriver. Om jeg f.eks skriver at jeg vil ha ei dame på rundt 35-40 år, så ser ikke jeg på det som en unødvendig detaljert utlevering her. Gjør du? Du kan jo alltids skrive ned lista di på en lapp og stikke den til henne .. Ja, det hadde nok gjort stor lykke tenker jeg. Hvordan hadde du reagert tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 23. mars 2010 #102 Del Skrevet 23. mars 2010 Det kommer jo helt an på hva man skriver. Om jeg f.eks skriver at jeg vil ha ei dame på rundt 35-40 år, så ser ikke jeg på det som en unødvendig detaljert utlevering her. Gjør du? Ja, det hadde nok gjort stor lykke tenker jeg. Hvordan hadde du reagert tror du? Ja, men så skrev du vel ikke bare det da. Det er du som snakker om unødvendig detaljert utlevering, jeg bare sier at det ikke alltid er like lurt å kaste stein i glasshus. Det som var poenget mitt var at det går an å avgi en liste utenom nettet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #103 Del Skrevet 23. mars 2010 Ja, men så skrev du vel ikke bare det da. Det er du som snakker om unødvendig detaljert utlevering, jeg bare sier at det ikke alltid er like lurt å kaste stein i glasshus. Kaste stein i glasshus er ikke lurt, nei. Men jeg har aldri oppgitt noen personlige og private detaljer om meg selv her heller. Det som var poenget mitt var at det går an å avgi en liste utenom nettet også. Jeg kan ikke se hvordan man kan gjøre det i praksis da men. Ikke uten å skremme vettet av vedkommende i hvert fall ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 23. mars 2010 #104 Del Skrevet 23. mars 2010 Hva? Definer ALLE... -han høye mørke -den tynne "hunken" -han litt mindre skallede fyren -han med for tidlig utløsning -han på bussen -han som synes du hadde for sterk personlighet -han som var så selvopptatt -han som var så sportsinteressert -han som bare var ute etter sex stemmer ikke det da ??? noen i disse kategoriene...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 23. mars 2010 #105 Del Skrevet 23. mars 2010 Vet ikke helt hva du mener med nettfella ... Men mitt poeng var at såkalte lister ikke er helt feil. Altså der man kan se sånn ca hvilke egenskaper og preferanser hver enkelt har og er ute etter. Dette er bare mulig å få til på nett. er jo null problem å fremstå som noen annen enn den man er på nett kontra virkeligheten. Spørsmålet er bare hvor ærlig og realistisk man ønsker å være på nett dersom man søker etter partner. Den kjemien du snakker om ser man best der ute i verden. Kroppspråket er jo en del av et menneskes identitet, ikke sant ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #106 Del Skrevet 23. mars 2010 er jo null problem å fremstå som noen annen enn den man er på nett kontra virkeligheten. Spørsmålet er bare hvor ærlig og realistisk man ønsker å være på nett dersom man søker etter partner. Den kjemien du snakker om ser man best der ute i verden. Kroppspråket er jo en del av et menneskes identitet, ikke sant ? Ja, enkelte folk juger. Sånn har det alltid vært og det må man derfor alltid ha i bakhodet. Hørte nylig at en undersøkelse viste at folk ikke juger mer på nett enn de gjør ute i virkeligheten. Og det er jo da interessant ... Jeg personlig prøver faktisk å være mest mulig ærlig - både her og ute i virkeligheten. Men det er selvfølgelig ikke alltid jeg sier hele sannheten. Av ulike årsaker. Såkalte krav-lister er bare å tenke på som en slags indikasjon eller grovsortering, slik at det skal bli minst mulig skivebom som jeg ser det. En slags jobbsøknad kanskje Hvordan man egentlig passer i sammen kan man selvfølgelig bare få se ute i verden/virkeligheten, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 23. mars 2010 #107 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) ... Endret 24. mars 2010 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 23. mars 2010 #108 Del Skrevet 23. mars 2010 Vet du Cannavaro, jeg forstår ikke hvorfor du siterer meg på dette. Rett og slett. Og hva jeg personlig har med disse eksemplenee å gjøre. Jeg skriver svært lite om hvem jeg dater og om mine forhold. Fordi det ikke er noe noen har noe med. Selv om dette er et anonymt nettforum. Jeg skriver erfaringsbasert og generelt. Så jeg kjenner at jeg blir provosert over at du skriver slik om meg, fordi det høres ut som om jeg har skrevet om en haug med menn som du nevner, noe jeg ikke har. Og det høres ut som jeg bruker menn over en lav sko, noe som heller ikke stemmer. du sier erfaringsbasert og jeg svarer hva jeg erindrer om deg bare gjennom en haug med poster. Selvfølgelig har ikke jeg noe med saken å gjøre.....men det er mine erindringer om deg. Dette er ikke da iscenesatt dithen at du bruker menn over en lav sko (som er ditt eget utsagn). Jeg ga deg strengt tatt svar på tiltale da du spurte om å definere ALLE. Dersom du ble provosert så burde du moderert spørsmålet ditt. Beklager at jeg tok deg på ordet.......og ble i overkant personlig mot deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanya Skrevet 23. mars 2010 #109 Del Skrevet 23. mars 2010 Hva jeg har å bidra med i et forhold: - Stabil (etter hvert også veldig god, jeg er student og jobber ikke fullt for tida) økonomi - Fantastisk familie og slekt som jeg har et nært og personlig forhold til - Matlagingskills som går utover Fjordland og ferdigfabrikata - Gode venner - Sunne hobbyer/interesser (heller en dag på fjellet enn en kveld på fylla), samt gode venner - Stor sexlyst - Evne til selvinnsikt (etter noen år hos psykolog får man det) - Gjennomføringsevne og stabilitet (hvis jeg faller noen, gir jeg ikke opp ved første motstandsvei) - Tradisjonelt verdisyn Det er vel det jeg kommer på akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. mars 2010 #110 Del Skrevet 23. mars 2010 Kroppspråket er jo en del av et menneskes identitet, ikke sant ? Jo...det er det i høyeste grad. Så det går man glipp av på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. mars 2010 #111 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) ... Endret 24. mars 2010 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 24. mars 2010 #112 Del Skrevet 24. mars 2010 Vel jeg syns det er lite trivelig å bruke eksempler tatt ut av luften og framstille meg som om jeg dumper menn med bakgrunn i eksemplene gitt her. Det sier noe om meg som ikke stemmer, og det liker jeg ikke. -han høye mørke, jeg har hatt et strålene forhold med en høy mørk mann... Dog aldri dumpet noen fordi han var høy og mørk... -den tynne "hunken", Nope -han litt mindre skallede fyren, eneste liten skalla fyr var en som tok kontakt med meg på KG en gang, for så å droppe all kontakt etter at vi hadde avtalt møte. -han med for tidlig utløsning, aldri opplevd. -han på bussen, BUSSEN???? -han som synes du hadde for sterk personlighet -han som var så selvopptatt Sikker på du ikke blander meg med Pokahonta??? -han som var så sportsinteressert, jeg syns det er en god ting. -han som bare var ute etter sex, det er det mange som er, og vel det eneste jeg har gjenkjennelse på. Vel, jeg tenkte heller litt humoristisk på dette når jeg fremstilte disse karene....... Da jeg så din reaksjon så beklaget jeg at du tok det så personlig -og at jeg var så bokstavelig...... denne ballen legger jeg død nå så lar vi tråden fortsette sitt eget liv..... ha en fin dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. mars 2010 #113 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) ... Endret 24. mars 2010 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #114 Del Skrevet 24. mars 2010 Du er en dust Cannis... .ler: Nå ror du nesten like ille som Steinar. Framstiller disse karene humoristisk? Disse karene fins ikke! Du bare dikter! Det du sa var sårende, fordi det virket som om du sa det med intensjon om å såre. Og ja, da tar man det personlig. Bruke gamle tråder som sannhetsgehalt, når det faktisk ikke stemmer, er ikke pent gjort. Ror jeg!? Det er forsåvidt fin trim å ro, men jeg har ikke båt, så derfor trenger jeg aldri å ro heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #115 Del Skrevet 24. mars 2010 Jo...det er det i høyeste grad. Så det går man glipp av på internett. Ja, inntil man treffes ute i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. mars 2010 #116 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) ... Endret 24. mars 2010 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #117 Del Skrevet 24. mars 2010 Men Steinar, sist du var innom her så sa du jo at du IKKE hadde noen profil på noe nettsted. Og da er det vel ikke så lurt å være SÅ kategorisk? Den eneste profilen jeg har, er denne jeg nå har her på KG. Men hva som kommer til å skje i fremtiden er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. mars 2010 #118 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) ... Endret 24. mars 2010 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #119 Del Skrevet 24. mars 2010 Og da kan du jo virkelig ikke snakke så kategorisk om hvordan det fungerer på nettet. KG er et diskusjonsforum, ikke et sjekkested. Har jeg pratet om det da? :klø: Så vidt jeg vet prater jeg bare generelt og teoretisk her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mars 2010 #120 Del Skrevet 24. mars 2010 Øhm, nei, jeg spurte deg hva du mente med ALLE, fordi du skrev om alle de jeg ikke hadde hatt kjemi med. Hvorpå du kommer med eksempler som så vidt jeg kan se er tatt ut av luften, men selvsagt, du baserer deg på erindringer om mine innlegg. Vel jeg syns det er lite trivelig å bruke eksempler tatt ut av luften og framstille meg som om jeg dumper menn med bakgrunn i eksemplene gitt her. I tillegg omtaler du hvert eksempel som en kategori, som om jeg har en haug med menn i hver kategori. Det sier noe om meg som ikke stemmer, og det liker jeg ikke. -han høye mørke, jeg har hatt et strålene forhold med en høy mørk mann... Dog aldri dumpet noen fordi han var høy og mørk... -den tynne "hunken", Nope -han litt mindre skallede fyren, eneste liten skalla fyr var en som tok kontakt med meg på KG en gang, for så å droppe all kontakt etter at vi hadde avtalt møte. -han med for tidlig utløsning, aldri opplevd. -han på bussen, BUSSEN???? -han som synes du hadde for sterk personlighetSikker på du ikke blander meg med Pokahonta??? -han som var så selvopptatt Selvopptatte menn dater jeg ikke.-han som var så sportsinteressert, jeg syns det er en god ting. -han som bare var ute etter sex, det er det mange som er, og vel det eneste jeg har gjenkjennelse på. Jeg synes den beste er han som dumpa deg via Facebook! C tar kanskje feil ang. personlighet, men dumper ikke alle deg fordi du er så vakker da? Og har sååå stor sexlyst og konstant ser kåt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå