Gjest Niema Skrevet 19. mars 2010 #1 Skrevet 19. mars 2010 Er det noen her som er fornøyd med Green people? Da tenker jeg på hele serien; rens, toner, dag- og nattkrem. Blir spesielt glad hvis noen med kombinert, fuktfattig hud kan svare
Amys Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har, og var ikke så altfor imponert. Jeg har prøvd renseskum, shampoo, balsam og body lotion. Husker ikke nøyaktig hvilke produkter, men jeg vil anta jeg kjøpte renseskum til kombinasjonshud og hårprodukter til tørt hår. Det var vel først og fremst ansiktspriduktene du spurte om, men jeg tar med alt sammen tilfelle det er flere som også lurer Renseskummet var greit nok, men forferdelig udrøyt. Hårproduktene fikk jeg veldig stritt og livløst hår av. Bodylotionen var også veldig udrøy og tynn i konsistensen, og jeg fikk ikke merkbart mindre tørr hud av den. Konklusjonen er at jeg hadde synes det hadde vært en brukbar serie å kjøpe på rema (les: billig), men sålenge den er såpass dyr som den er har jeg litt høyere forventninger. Litt synd egentlig, jeg liker konseptet med økologiske produkter uten masse parfyme og unødvendige tilsetningsstoffer. 1
Lykkelitenen Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har brukt serien selv og var veldig fornøyd. Hadde Renseskummet, Vitamin Fix dagkrem, toner, nattkremen, boodyskrubb, bodybutter og håndkrem. Renseskummet passet perfekt til min vinterhud (Fet i utgangspunktet, men blir grådig fuktfattig om vinteren). Huden føltes ren uten å bli tørr. Nå bruker jeg produkter med vann kun om morgenene, så aner ikke hvordan den tar makeup, men på morgenhud er den super. Synes ikke den var særlig udrøy, kjøpte min når serien ble lansert og brukte den til jeg kjøpte decleor om sommeren (juli? Denne passer bedre til min sommerhud som er grusomt fet) og ga den så bort til en venninne, masse igjen. Toneren gir masse fukt, så mye at jeg i perioder droppet ansiktskrem over denne på sommeren! Delig gelekonsistens. Dagkremen er en krem jeg liker både lukt og konsistens på og den har jeg selv i treningbagen min og bruker den når ejg reiser. Perfekt størrelse og gir godt med fukt til min fuktfattige vinterhud. Ka fint brukes om sommeren, men da trenger jeg veldig liten mengde. Nattkremen bruker jeg fortsatt, gir ikke så mye fuktighet, men pga syrene er den god for voksen hud, samt hud med urene tendenser, som det min er... Er jeg veldig tørr tar jeg en liten dæsj med mer fuktgivende dagkrem under. Bodyskrubben er super! Veldig godt eksfolierende, uten at den blir hard, og fettstoffene etterlater huden veldig myk og god. Litt som Lush sine bodybutter, man får et fettlag på huden, men dette trekker godt inn når man er ute av dusjen og gjør at huden holder seg utrolig myk og god. Bodybutteret er veldig fett, men på en god måte. Trekker overaskende godt inn i huden og holder den myk leeeenge. Utrolig deilig på tørre og flassende legger! Håndkremen er lett i konsistensen og gir mye fukt. Ikke så godt egnet til veldig tørr hud, men for de som ikke sliter med tørre hender er denne veldig fin å ha i vesken Bruker den alltid på jobb Fås på Vita eller blillig på nett...
Honesty Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Jeg har kjøpt vitaminmasken flere ganger, og bruker den som ansiktskrem for ekstra fukt. Den trekker veldig lett inn i huden, og etterlater en matt overflate samtidig som den gir masse fukt til huden. Jeg har tørr, sensitiv hud. Ellers har jeg prøvd deodoranten som jeg ikke likte lukta på, og bodylotionen som jeg synes ligger som et lag på huden uten å trekke inn. Jeg liker heller ikke lukta på den.
hilli Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Dytter litt på denne jeg Jeg har testet sjampo, og den fungerte absolutt ikke for mitt hår. Jeg har langt og tykt hår med kraftige hårstrå, og håret mitt føltes slik jeg inbiller meg at det hadde blitt dersom jeg hadde vasket det med Zalo. Sjampoen er også veldig konsentrert, men det er vanskelig å bruke 1/8 av den mengden man vanligvis bruker, slik at jeg tror det man sparer på mindre emballasje tas igjen i overforbruk av sjampo.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2012 #7 Skrevet 9. januar 2012 Dytter på denne. Er det noen flere som har erfaring med Vita Min Fix fuktighetskrem fra Greeen People?
Gjest Cosette Skrevet 9. januar 2012 #8 Skrevet 9. januar 2012 Jeg har prøvd VitaMin-fuktmasken og ansiktsskrubben. Forsøkte masken for min tørre hud, men ga opp, jeg syntes ikke den ga nok fukt. I tillegg fikk jeg noen urenheter av den. Vet det er mange som liker denne masken, men jeg for min del sverger heller til Decleor. Skrubben liker jeg, bruker den for tiden, og kornene er verken for grove eller fine. Huden blir glatt og myk. Dog har jeg bestilt skrubb fra MD, så vi får se om Green People blir en gjenganger på badehyllen eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #9 Skrevet 10. januar 2012 Jeg har dagkremen. Er ikke videre imponert. Den var veldig "paste"-aktig som gjorde den vanskelig å smøre ut før den trakk inn, ga ikke mye fukt, og jeg syntes jeg ble litt flass-aktig i ansiktet visse steder. Ville ikke kjøpt den igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #10 Skrevet 10. januar 2012 Jeg har prøvd VitaMin-fuktmasken og ansiktsskrubben. Forsøkte masken for min tørre hud, men ga opp, jeg syntes ikke den ga nok fukt. I tillegg fikk jeg noen urenheter av den. Vet det er mange som liker denne masken, men jeg for min del sverger heller til Decleor. Skrubben liker jeg, bruker den for tiden, og kornene er verken for grove eller fine. Huden blir glatt og myk. Dog har jeg bestilt skrubb fra MD, så vi får se om Green People blir en gjenganger på badehyllen eller ikke. Tviler MD-skrubben er som sendt fra gudene! :D
Roo Skrevet 10. januar 2012 #11 Skrevet 10. januar 2012 Jeg har prøvd rens, scrub og krem. Ikke fornøyd i det hele tatt. Lukter vondt og legger seg som et fettlag over huden, særlig kremen var umulig å smøre ut. Ikke verdt pengene, spør du meg!
Makeupgeek Skrevet 10. januar 2012 #12 Skrevet 10. januar 2012 Jeg har Organic Base No Scent 24 Hour fra Green people og har egentlig et ganske ok inntrykk av den. Den er lett, gir fuktighet til huden, trekker raskt inn i huden og etterlater myk og fin hud Men jeg vil også annbefale deg vichy aqualia thermal og vichy nutrilogie 1 de er også ganske gode:)
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #13 Skrevet 10. januar 2012 Er det noen som vet om Vita Min Fix fuktighetskrem inneholder mest fett eller fukt?
2shy Skrevet 10. januar 2012 #14 Skrevet 10. januar 2012 Jeg har brukt sjampo og balsam, ansiktsskrubb, begge dagkremene, ansiktsrens og skum, og dusjsåpe. Sjampo og balsam gjør håret mitt fyldig og fint, men jeg må krangle for å klare å gre håret mitt etter jeg har vasket det. Jeg har funnet andre organiske hårprodukter som både lukter bedre, gir mer for pengene, og funker bedre generellt. Ansiktskremene har fungert fint for meg, dog jeg er enig i at vita min fix ikke trekker godt nok inn. Den andre er bedre. Renseskummet føler jeg tørker ut huden og er lite drøyt, ansiktsrensen føles myk og drøy, men føler meg ikke ren. Når det er sagt, så har det kommet god konkurranse når det gjelder organisk hud/hårpleie. Jeg liker produktene fra Origins og REN (sistnevnte er vel ikke fullt så "rent" som Origins tror jeg), Dr Hauskcha har noe bra, produktene til Dr Young er veldig bra (må bestilles på nett, blant mine favoritter). Jeg bruker Origins ansiktssåpe med white tea, veldig drøy, og passer min hud (de har flere varianter avhengig av hudtype), jojobaolje som serum (dog det har ingen aktive ingredienser), og bytter litt på ansiktskremer. Nå bruker jeg dagkrem fra REN for sensitiv hud, men syns ikke den gir nok fuktighet nå på vinteren. Konklusjon er at jeg ikke går tilbake til produkter fra Green People, fordi andre leverer langt bedre produkter.
plix Skrevet 4. mai 2012 #15 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har prøvd ut Vita Min Mask, Vita Min Fix, ansiktsvasken og Fruit Scrub. Samt shampoo/balsam og en dekkrem (Oy! Cover & Clear Spot It). Jeg har kombinert hud, litt mangel på fukt innimellom. Dette er min erfaring: Masken: Deilig å ha på, og gir en del fukt. Lukten måtte jeg bli vant til. Men etter å ha brukt denne i snart 2 år, så må jeg si at joda, den fungerer for meg- men jeg skulle gjerne hatt en maske som renset huden min litt mer. Tenker fortsatt på om jeg skal bruke denne samt en annen litt mer rensende maske, eller droppe Green Peoples helt. Men vet at denne ikke har gjort huden min verre på noen måte. Vita Min Fix: Den fungerte så bra i begynnelsen, dvs den første uka. Så oppdaget jeg at på min hud ble denne for klissete, og huden føles veldig fet og mer uren enn den er. Ansiktsvasken (foaming soap?): Denne liker jeg middels godt, men har brukt den i snart 2 år denne også. Positivt er at den ikke tørker ut huden min, det er et stort pluss. Negativt er at den etterlater ikke huden helt fresh, det er som å vaske av huden med vann tilsatt litt lukt, for den gjør ingenting fra eller til. Fruit Scrub: Vinneren av erfaringene jeg har med disse produktene! Denne elsker jeg. Den skrubber huden uten å tørke den ut, enkelt og greit. Kornene er små, og skrubbekremen etterlater huden myk og fuktig. Alle produktene av shampoo/balsam brukte jeg opp, men det var også det. Shampooen var drøy, etterlot håret rent. Men balsamen ga ikke fukt til håret mitt etter at det var blitt vasket, så jeg gikk fort tilbake til min forrige rutine på hår. (Ikke noe avansert rutine) Dekkremen Oy! Cover & Clear Spot It? Never again. Tullete produkt spør du meg. Ble litt langt, men det er min erfaring
plix Skrevet 4. mai 2012 #16 Skrevet 4. mai 2012 Om noen har erfaringer med Green Peoples Facial Oil så er jeg forresten interessert i å høre litt erfaringer, derfor jeg fant denne tråden i utgangspunktet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå