pittie Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Tenkte å kjøpe dior poison parfymEN, trodde jeg. Men jeg fant flere versjoner: hypnotic poison, midnight poison, poison, pure poison, pure poison elixir og tendre poison. *grøss* Hvilke har dere erfaringer med eller liker best? Likte beskrivelsen av pure poison elixir men jeg har ikke snøring. Skal velge ut noen prøver, men av alle blir litt overkill.
Jade Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Jeg hadde slått til og fått/kjøpt samples av alle. Evt. gått i parfymeri og luktet på dem der. En parfyme som er pyton for meg, kan være himmelen for deg! Både pga at folk har forskjellig smak, og fordi lukten blander seg med din egen kroppslukt og blir helt unik!
Sugerøret Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 som poster over sier,se om du kan få tester med deg hjem Du må teste på deg selv selv om den lukter godt på papiret Selv bruker jeg hypnotic poison :rødme:
Gjest Raptuza Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Sjølv likar eg berre original-Poison'en. Har hatt den på 90talet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå