Gjest Gutt22 Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Jeg er en gutt på 22 år. Jeg er spinkel og liten. Rundt 168 og veier vel 55 kg. Dere tenker sikkert at jeg har posta dette i feil kategori, men det har jeg ikke. Jeg er sunn og frisk og har ikke noe i mot min egen vekt personlig. Men har jeg egentlig en kropp som kvinner liker? Jeg kan jo ikke bli høyere, men jeg kan kanskje legge litt på meg. Men det hadde vært fint å hvite hvor landet lå uansett. Ikke bare si: personligheten teller. For det vet jeg. Nå lurer jeg på dere kvinners preferanser i forhold til kropp hos menn.
LetThemEatCake Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jag tror att många kvinnor är lite rädda för att vara tillsammans med en man som är mindre helt enkelt för att de kan känna sig stora och klumpiga själva. Men att en man är lite mindre än genomsnittet är verkligen inget fel! Så länge du är charmig så ser jag inga problem. Om du skäms över din storlek skiner det igenom och osäkerhet smittar ju av sig. Steg ett, skulle jag vilja säga, är att sluta bekymra dig. Det är ju som du säger ingenting du kan göra någonting åt - så varför bekymra sig? Var dig själv och lita på att kvinnorna du träffar tycker om dig för den du är.
Gjest Laks Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Vel, jeg elsker kjæresten min og synes han er sexy. Han er rundt 180 og veier rundt 65 kg. Broren hans er rundt 170 og veier rundt 50. Han har også kjæreste. Dette er absolutt ingen hindring! Stå på!
Gjest Sunna Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Jeg er en gutt på 22 år. Jeg er spinkel og liten. Rundt 168 og veier vel 55 kg. Dere tenker sikkert at jeg har posta dette i feil kategori, men det har jeg ikke. Jeg er sunn og frisk og har ikke noe i mot min egen vekt personlig. Men har jeg egentlig en kropp som kvinner liker? Jeg kan jo ikke bli høyere, men jeg kan kanskje legge litt på meg. Men det hadde vært fint å hvite hvor landet lå uansett. Ikke bare si: personligheten teller. For det vet jeg. Nå lurer jeg på dere kvinners preferanser i forhold til kropp hos menn. Jeg har datet gutter som har vært 168, 170, 176ish. Jeg er 168cm. Høyden deres har ikke vært noe problem for meg. Og min høyde har ikke vært noe problem for dem. Inntil jeg har tatt på høye heler. Da har pipa fått en annen lyd og de har klaget på min høyde med disse høyhelte skoene. Nå er jeg sammen med min drømmemann <3 og han er en god del høyere enn meg. Det innrømmer jeg at jeg liker spesielt fordi jeg kan slappe av og ikke måtte ta slike hensyn. Når jeg datet de guttene som var omtrent som min høyde så merket ikke jeg noe avtenning eller mindre tiltrekning i forhold til min nå da høye samboer. EN ting til...du er veldig ung og sikkert veldig søt og guttete. Hvis du trener litt så kommer du til å legge på deg litt muskler. Du trenger ikke bygge, bare ha litt definerte muskler. Det finnes også mange små jenter. Jeg har minst 3 venninner på 160cm. Ikke bekymre deg for høyden og vekten. Foresten så har du perfekt klatrekropp!! Ikke for høy og lett og det er kjempegøy. Og klatregutter er hotte ;D
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Jeg er en gutt på 22 år. Jeg er spinkel og liten. Rundt 168 og veier vel 55 kg. Dere tenker sikkert at jeg har posta dette i feil kategori, men det har jeg ikke. Jeg er sunn og frisk og har ikke noe i mot min egen vekt personlig. Men har jeg egentlig en kropp som kvinner liker? Jeg kan jo ikke bli høyere, men jeg kan kanskje legge litt på meg. Men det hadde vært fint å hvite hvor landet lå uansett. Ikke bare si: personligheten teller. For det vet jeg. Nå lurer jeg på dere kvinners preferanser i forhold til kropp hos menn. Kan bare svare for meg selv, jeg liker best tynne gutter!
Gjest Asim Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Hvis du er redd for å virke liten ved siden av en dame så sjekk opp damer som er samme høyde eller lavere enn deg, davel... Hvis dem bare elsker høyden din og en kompakt kropp så er dem over gjennomsnittet overfladisk, vil jeg si... Det bør jo bety noe hva dem syns om deg som person, da. Tom Cruise var gift med Nicole Kidman- og ingen syntes det var noe rart. men han stresset med det sjøl og ville ikke bli filma sånn at det syntes i "Days fo Thundre..."Nå er han gift med Katie Holmes. Og han er skikkelig lav,altså. Poenget er at det er mest du som stresser med det, tenker jeg. Jeg er ikke lav selv, men jeg har en lav kompis- og han stresser masse med det, selv om dama hans syns det er helt greit- og hun er lavere enn han. Han får dårlig selvtillit med en gang han tror at hun kan sammenligne høyden hans med noen andre kompisers høyde... Det er litt morsomt for meg som kjenner han ordentlig godt, for jeg kan akkurat se at han liksom strekker seg og prøver å bli en meter til når hun er der og han står ved siden av noe høye kompiser Men hun og jeg blunker til hverandre og jeg vet at hun blir jo egentlig sjarmert av det, så det er ikke noe problem, egentlig. (Damer er snåle sånn...De kan like ting vi ikke vet om at de vil like...) Jeg og hun snakket nemlig sammen en gang i fylla (og det var greit for han siden vi er kompiser og jeg ikke er intressert i å prøve meg på hun). Men den samtalen er grunnen til at jeg vet at hun blir sjarmert når han prøver å se laaang ut...(Sånn rett i ryggen-soldat-stilling ) Poenget er at du finner etterhvert en dame som like lave fyrer- og da går det greit
Gjest petre Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Han får dårlig selvtillit med en gang han tror at hun kan sammenligne høyden hans med noen andre kompisers høyde... Det er litt morsomt for meg som kjenner han ordentlig godt, for jeg kan akkurat se at han liksom strekker seg og prøver å bli en meter til når hun er der og han står ved siden av noe høye kompiser Men hun og jeg blunker til hverandre og jeg vet at hun blir jo egentlig sjarmert av det, så det er ikke noe problem, egentlig. (Damer er snåle sånn...De kan like ting vi ikke vet om at de vil like...) Jeg og hun snakket nemlig sammen en gang i fylla (og det var greit for han siden vi er kompiser og jeg ikke er intressert i å prøve meg på hun). Men den samtalen er grunnen til at jeg vet at hun blir sjarmert når han prøver å se laaang ut...(Sånn rett i ryggen-soldat-stilling ) Herlig Kjæresten min er også tynn som en flis, men jeg synes han er den mest sexy jeg kan tenke meg.
davon5 Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Jeg hadde et lignende innlegg for en god stund siden - lurte litt på de samme tingene som du lurer på også. La meg si det med en gang: du er IKKE for spinkel til å bli elsket! Min erfaring nå, etter noen måneder, er at kroppen betyr langt mindre enn hva vi mannfolk går rundt og tror. Ja, det hadde vært fint med en muskuløs kropp men det ser ut for at de mere seriøse og oppegående damene ser etter andre ting enn bare muskler/høyde etc. Du skal fokusere på hvem du er, og VÆRE deg selv. Du skal være stolt over at du er DU. Du skal innta en holdning som er litt "Take it or leave it" hvis du skjønner. Møter du ei jente som ikke vil ha deg pga kroppen din, ja så er hun rett og slett ikke glad i deg for den du er, og ikke verdt å bruke mere tid på: HUN er rett og slett ikke god nok for DEG! Herer linken til min opprinnelige tråd: Tynn Mann Jeg har iaf funnet ut at dama mi ( som er ei flott jente som de fleste snur seg etter faktisk! ) bryr seg "døyten" om kroppen min. Vi er glad i hverandre for helt andre grunner enn muskler for å si det slik. Det vil du også finne ut etterhvert. Du vil garantert finne ei som blir glad i deg, og vil elske deg for den du er. Stå på du, og lykke til!
kanel23 Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Ooo Ooo denne kan jeg svare på. Min eks som jeg var vanvittig forelsket i var ca 165 og så spinkel som man kan bli, og han er fremdeles den mest sexy personen jeg har møtt. Vi var akkurat like høye, og jeg følte meg av og til for stor og klossete for ham, men at han skulle vere for liten hadde jeg aldri tenkt på..hehe. Ikke bekymre deg
Caramela Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 Det er så deilig at smaken er som baken! Noen liker det, og andre liker det! Jeg liker, i motsetning til de øvrige svarene, litt høyere menn med litt kjøtt på kroppen og noe muskler. Men som resten også sier; det er jo en smakssak!
Gjest yojo Skrevet 19. mars 2010 #11 Skrevet 19. mars 2010 Det trenger du ikke bekymre deg for. Du er for "lav" for meg, men jeg er høy selv Er jo mange, mange jenter som er lavere enn du er. Og hva så om hun i tilfellet blir litt høyere med sko? Du må bare være stolt av deg selv, og ikke ha noe som helst komplekser for hvordan du ser ut, det er DET som er mest sexy
LitaPia Skrevet 19. mars 2010 #12 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har mange veninner som liker at mennene skal være på deres egen høyde og helst så lite som mulig med kjøtt på kroppen. Selv har jeg også hatt en kjæreste på samme høyde/vekt som deg. Men min preferanse er slik som min samboer er, ca 180 med brede skuldre og kosemage Jeg elsker kroppen hans, men han bekymrer seg over magen og skjønner ikke hvordan jeg kan elske denne kulemagen hans, men det gjør jeg. Alle er ulike når det gjelder smak, og det er ikke slik at _alle_ jenter vil ha høye,mørke,muskuløse menn.
Gjest Anjelika Skrevet 19. mars 2010 #13 Skrevet 19. mars 2010 Jeg er ikke så nøye på kropp generelt, alt har sin sjarm. Veltrent er pent, kosemage er kos, tynt kan være kult. Har vært med en del skinny gutter av typen rocker/musiker/kunstner. De ser unektelig ganske mye stiligere ut i en del klær, som f eks trange bukser og slikt eller Dior Homme-stilen. Bryr du deg om mote så kan du virkelig slå deg løs med trendene, og det er mange jenter som liker en hip og velkledd gutt. Jeg har vært sammen med en hvor den lave vekta hans var et issue, men det var bare fordi han var opphengt i det. Han hadde utrolig lav selvtillit og det viste. Han stresset med det og snakket om det hele tiden, ville ikke gå i shorts eller t-skjorte, tok alt som kritikk. Veldig slitsomt. Har vært sammen med tynnere menn enn han som ga totalt faen, og da er det ingen problem!
kanel23 Skrevet 19. mars 2010 #14 Skrevet 19. mars 2010 Det er så deilig at smaken er som baken! Noen liker det, og andre liker det! Jeg liker, i motsetning til de øvrige svarene, litt høyere menn med litt kjøtt på kroppen og noe muskler. Men som resten også sier; det er jo en smakssak! Slik har de fleste av mine menn også vært, og om jeg skulle beskrive drømmemannen hadde jeg sikkert sagt høy og mørk. Men så falt jeg altså noe så innihampen for denne eksen min da. Mer enn noen annen senere. Så hva jeg prøver å si til ts, er at selv om du kanskje får inntrykket av at ingen jenter vil ha en liten og spinkel mann fordi det sjelden er slik vi beskriver drømmemannen, tror jeg at de aller aller fleste jenter kan og vil falle for en slik mann bare kjemien er riktig. Det er virkelig sånn at personlighet og sjarme er viktigst for de fleste, og dessuten kan andre faktorer ved utseendet kan vere viktigere enn hvor stor du er. Vakre øyne f.eks. Og som asim skriver, når vi først er forelsket blir det slik at uansett hvor mange høye, muskuløse menn det er rundt deg, vil ingen andre være deg. Du blir standarden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå