*Frøken Fryd* Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Jeg stoppet utenfor en matbutikk i dag, i helt ytterste grense av en stor parkeringsplass. Jeg snakket i telefonen, og ble derfor sittende i bilen ganske lenge, motoren var i gang mens jeg stod der. Når samtalen var over, gikk jeg ut for å handle. Da jeg kom tilbake til bilen etter en tur på butikken (har kvittering som viser klokkeslett) var bilen min ilagt bot på 750,- Jeg synes dette er kjempesurt! Ser at boten er skrevet ut nesten med det samme jeg forlot bilen, så det virker nesten som om denne personen bare har ventet på at jeg skulle forlate bilen. Det står parkeringsskilt at det var max parkeringstid på 45 min, noe jeg riktignok overskred, men jeg satt i bilen hele tiden... med unntak av den tiden jeg var inne og handlet i butikken. Det var lite biler på parkeringsplassen, og jeg stod på ingen måte til hinder for andre... Kan legge til at det er en ganske spesiell bil, som er lett å legge merke til... Har jeg noen sjangs til å vinne frem med en klage?
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Antageligvis ikke, da du opptok plassen mer enn maks p-tid. Men har de litt skjønn, så burde du i min mening slippe unna.
Rosalie Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Du var parkert selv om du satt i bilen. Les bilteorien din på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå