Gå til innhold

Mannens Orgasme..

Fremhevede innlegg

Gjest gutt21
Skrevet

Nå lurer jeg på om hva dere jenter synes om mannens måte å vise orgasmen på?

Sikkert teit spørsmål, men greia er at jeg pleier å ha litt intenst orgasme i visse stillinger. Med intenst snakker jeg da om harde rykninger, må ta tak i sengekanten, ha noe å bite i munnen (som regel pute), raske sammentrekninger av mage/bein–muskler osv. Jeg er som regel "stille", driver liksom ikke å skriker og sånt, men mer som.. puster tungt(?).

Nå lurer jeg på om dere finner det teit? Jeg prøver å unngå å komme under disse stillingene som gir meg disse orgasmene fordi jeg blir litt flau av det.. er litt pinlig å la en jente se meg når jeg på mitt aller svakeste moment.. :fnise:

Isåfall lurer jeg på hvordan dere liker/tenner orgasmene på menn?

Som sagt tidlgiere, sikkert et teit spørsmål så beklager for det, men håper gjerne innspill fra dere!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest- E
Skrevet

Synes dette hørtes veldig sexy ut, jeg! Elsker å se mannen nyte, verste som er er de som ikke tør å vise det.. Men hvis du synes det er pinlig, kan du jo fortelle jenta hvor utrolig deilig hun er e.l. :) Det setter alle jenter pris på! ;)

Gjest blomsterfrø
Skrevet

Det er jo ikke noe som er mer opphissende enn at mannen nyter orgasmen så mye at han mister litt kontroll på seg selv i øyeblikket. :rødme:

Det blir jo en bekreftelse på at han virkelig føler det godt, og det er jo det damen vil oppnå når hun elsker ham- og selv vil bli elsket av ham. Vi ønsker jo ikke å være traurige i senga vi heller. Så det hjelper med litt bekreftelse på at sexen er god.

Min erfaring er at det kan ta sexen til et nytt nivå når man kommer dit at begge bare kan nyte uten å være flau. Det demper nemlig nytelsen også, når man forsøker å kontrollere sine egne reaksjoner i stedet for bare å kjenne på følelsen...

Og jeg kan nesten love deg at hvis hun også nyter situasjonen er hun for opptatt til å reflektere negativt over ansiktsuttrykket ditt eller lyder...De fleste damer lærer seg i stedenfor å legge merke til disse spesielle lydene og anskitsuttrykkene- og da vet vi når vi skal gjøre mer av noe eller eventuellt stoppe og vente :jepp: Så det kan komme noe godt ut av det for deg å etter hvert våge å la seg rive med.

Skrevet

Eg hadde syntes det hadde vert pinlig dersom han bare lagte små pustelyder og that's it!

Foretrekker litt "ekte overdramatisering" visst du skjønner :)

Så eg syntes ikkje du har noko å vere flau over og trur dei fleste jentrer/damer syntes det er ein god ting ;)

Gjest Marit
Skrevet

Skulle gjerne ønske at min type var sånn som deg for å si det slik! :jepp:

Han har ikke så mye energi, noen aaaher og ooher, men ellers livløs..

Gjest janne
Skrevet

Sikkert teit spørsmål, men greia er at jeg pleier å ha litt intenst orgasme i visse stillinger. Med intenst snakker jeg da om harde rykninger, må ta tak i sengekanten, ha noe å bite i munnen (som regel pute), raske sammentrekninger av mage/bein–muskler osv. Jeg er som regel "stille", driver liksom ikke å skriker og sånt, men mer som.. puster tungt(?).

Nå lurer jeg på om dere finner det teit? Jeg prøver å unngå å komme under disse stillingene som gir meg disse orgasmene fordi jeg blir litt flau av det.. er litt pinlig å la en jente se meg når jeg på mitt aller svakeste moment.. :fnise:

Som sagt tidlgiere, sikkert et teit spørsmål så beklager for det, men håper gjerne innspill fra dere!

Gjest janne
Skrevet

Gjest Gjest
Skrevet

;) jeg syntes dette hørtes kjempe digg ut :D

beste som er det,og se mannen min,når han kommer skikkelig..slipper alle hemninger..veldig sexy..

men jeg husker også at jeg syntes det var litt flaut og vise ALT når jeg kom før(er 26 nå)med før mener jeg rundt 18-22ca..

men jo tryggere jeg har blitt på meg selv,jo diggere har sexen blitt :D

fortsett og bit i puter,og nyyyyte deilig sex du..er det en jente som ikke liker dette,så skjnønner jeg iiiiingenting...

LYKKE TIL..klem janne

Skrevet

Du burde ikke være flau over det! Snakk med din kjære og fortell henne om det. Jeg kan nesten garantere deg at hun tenner på det!

I know I would! :fnise:

Skrevet

Enig med de andre, å se at mannen nyter er mye av opplevelsen :jepp:

Skrevet

Flau trenger du ikke være, men ikke bli såret om jenta skulle le litt av det. Det er mye rart som kan skje i senga, og humor kommer ofte godt med. Akkurat som det er helt greit å le av en real musefis må du tenke på at noe av det du gjør kan være lattervekkende også (forhåpentligvis på en god måte). Hadde min partner begynt å bite i puta hadde jeg nok flirt, men ikke ondskapsfult ment :)

Gjest jenta
Skrevet

Typen min er også sånn, og jeg elsker å se han nyte meg! :rødme:

de andre guttene før nåværende var veldig sånn tilbaketrukken, noe jeg syntes var litt kjedelig!

Ikke vær flau! Bare slipp deg løs! :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er herlig å se at gutten slipper seg løs under nytelsen! Jeg har vært sammen med typen i ca et halvt år, og merker nå at han slipper seg mye mer løs enn før når vi har sex (det samme gjelder sikkert meg også). Han lager mer lyd og sier ofte med sin deilige stemme: "Nå kommer jeg!" Veldig sexy og tennende :rødme:

Gjest gjest
Skrevet

nja.. spørs jo egentlig om hvor sterk denne orgasmen er, eller hvor sterk du gjør denne orgasmen til.

eksen min dreiv å skrek og var litt_for_høylytt, noe som var ganske turn-off for min del...

Skrevet

hå hå du gjorde meg litt tent :P

jeg elsker når min kjæreste får ansiktsuttrykk som om han skulle drite :P <3*

liker stønning når han penetrerer, men når han får orgasme så liker jeg at det synes, enten i ansiktet eller at han klemmer i noe. han liker å klemme meg rund hele kroppen min når han kommer og jeg blir så glad i ham da :3

Gjest Sparvöga
Skrevet

Det er bare deilig! Digger når han blir så kåt at han nesten mister kontrollen. :)

Skrevet

Oi oi oi! Her var det en del svar siden første innlegg! :)

Hmm.. kanskje jeg skal ta å snakke med henne om det, i håp at hun kanskje vil forstå!

Men nesten alle er enige om at det er bare å slippe seg løs? Og at det faktisk er turn on for jenter?

Håper på flere innspill! Både fra jenter og evt. gtter som har det som jeg har eller lignende! :goodbye:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker det :) Det viser at han nyter det, og at han er trygg både på seg selv og meg.

Snakk med henne, eller "trapp det opp" litt gradvis og se hvor det går hen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...