Miko Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Tips meg om bra steder i Hellas som passer for 4-5 gutter i begynnelsen av 20-årene i sommer! (ikke meg!). Det må være et sted med både strand og sentrum, i tillegg vil de selvsagt til et "party"-stedene hvor de kan treffe annen ungdom, men trenger ikke være det verste partystedet heller - dog heller ikke den roligste greske øya hvor bare familier drar. Har til nå sett på Hersonissos, Zakynthos (hmmm... for mange engelskmenn??), Ios. Forslag mottas med takk.
einna Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Var på Hersonissos med jentegjeng da vi var 22, vi syntes vi var hakket for gamle da. De fleste som var der var rundt 17-20. Ellers ganske bra, med både strand og sentrum, + en partystrand et stykke fra sentrum. Vi følte oss også litt for gamle for den, men hadde nok digget den om vi var et par år yngre.
Mischa Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Har selv vært i Hersonissos og på Kos. Har også vært på Zakynthos som er kjent for å være en partyøy, men det er for mange engelskmenn! Ios har jeg hørt mye bra om, bortsett fra at det er en lang båttur..
pusla Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 Kos i høysesongen har masse ungdommer. Både partyfaktor og fine stender.
bergensjenta83 Skrevet 3. juni 2010 #9 Skrevet 3. juni 2010 Kos er virkelig å anbefale! Perfekt for party ferie , men det er kjempe fine strender og mange andre ting å finne på om en vil ha det litt rolig også.Kan dra på båtturer, leie sykler eller bare chille på stranden Har vært der to ganger og drar gjerne dit igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå