Gå til innhold

Opp av senga, avgårde på jobb!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvor tidlig står du opp når du skal på jobb?

Jeg står opp mellom kl. 5 og 6 når jeg jobber; bor et stykke unna jobben og er glad i å ha litt tid på badet før jeg går.

Begynner på jobb 07.30-08.45. (Alt etter hvilken vakt jeg har)

Hender det at du har dager der du helst bare vil bli liggende i senga?

Har du barn som skal kjøres noe sted før du stikker på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg står opp mellom 07.00 og 07.30.

Drar hjemmefra ca 08.30 og begynner på jobb klokka 09.00.

Kjører bil og har kort vei til jobben.

Jeg har ingen barn eller andre som skal kjøres noe sted, men jeg tusler en liten tur med hunden før jeg går.

Og ja, det hender ofte at jeg bar lyst til å dra dyna over hodet og bli i senga :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å bli liggende hver morgen jeg!

Er skikkelig B-menneske gitt og HATER å stå opp...

Men klokka ringer mellom kvart på 7 og kvart over 7 enang. Kommer ann på om jeg skal dusje eller ikke.

Begynner på jobb kl. 8. og har 20 minutters kjøretur dit!

Denne uka har jeg stått opp 7.45...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp mellom seks og halv sju - tar banen til jobb og bruker ca. 45 min til jobb. Begynner åtte.

Senest i dag hadde jeg lyst til å dra dyna over hodet og bli der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Jeg står opp kl. 04, noen få ganger i måneden kl. 03.

ENDELIG et sted jeg kan skryte av det! :P

(Av og til er det senvakt da, men... Det er ikke like moro å fortelle om.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan komme på jobb mer eller mindre når jeg vil, så jeg sover til jeg er uthvilt og går på jobb da. Som regel er jeg våken ganske tidlig (6-tiden), men legger meg godt inn i armkroken til min kjære og sover et par timer til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står opp 05.30, vekker barna kl 06.00, er i barnehagen kl 06.45 og på jobb/praksis kl 07.00.

Når jeg skal på skolen begynner jeg ikke før 09.00 og det er langt hyggeligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp sånn ca 6:30 (som lett blir til 6:45), forlater huset ca 7:20, på vei mot SFO.

Tidlig ja, men så er jeg også relativt tidlig hjemme :D

Men når klokken ringer har jeg sjelden lyst til å stå opp :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner på jobb kl 08.00, så når jeg må levere begge barna bør jeg stå opp 06.20 finner frokost til barna, går i dusjen mens barna spiser. Så går det slag i slag. Bør være ute av døra 07.15 ute av barnehagen. 07.30 bør jeg være på vei til jobb, har ca en halv time kjøring til jobb.

Merk: skriver hele tiden bør, har flexitid, så det skjer nokså ofte at vi er litt senere. Dyna har jeg lyst å dra over hodet vær dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står om 05.50, har en time til å spise og dusje, tuslar ut døra fem på sju, og inn døra på jobben tre på sju! Kort vei til jobben er fint! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekkerklokka står på halv sju, selvsagt har jeg ikke noe lyst til å stå opp, men jeg gjør det. Ingen unger eller andre å ta ansvar for, bare meg. (Jeg synes fortsatt ideen om au-pair praktikant høres lur ut i forhold til unger, slik at jeg slipper å stresse dem ut av senga og avsted i en barnehage, men meget mulig jeg foradrer mening innen den tid uansett)

Jeg tar bussen halv 8, og er da fremme på jobb litt før 8. Flexitid har vi, så jeg kunne kommet senere, men jeg vil helst ikke sitte der når alle andre er gått, og jeg må opparbeide i snitt en halvtime med plusstid hver dag frem til jul jeg, om jeg skal få noen juleferie (Jeg begynte så sent at jeg har ikke rett på noe ferie) så da er det tidelig på plass, og sent hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dagene jeg ikke MÅ begynne kl. 07 så kan jeg kommer når jeg vil mellom kl. 08 og 09. Prøver å være der 08 for da kan jeg gå hjem kl.16.

Prøver å stå opp en time eller halvannen time før jeg begynner. Liker å ha god tid. Går til jobb og det tar meg...tja...2 minutter.

Har ingen barn men om noen måneder en hund som må luftes først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...